Nice day in the village

Ahojte ! :) Po dlhej dobe sa konečne ozývam. Ešte treba vydržať tú školu a potom na blog bude konečne viac času :) Tak prejdem k téme článku. Bola som nedávno u babky na dedine a samozrejme sme sa zišli celá rodina a grilovali. 


 A aby ste si nemysleli, že stále sa stravujem len tak zdravo ako ukazujem na blogu, že jem len ovocie, zdravé nemastné jedlá atď. Tak vás trošku sklamem - som veľký gurmán na mäso. Nechápem vegetariánov a mäso by som jedla vkuse! Samozrejme stále sa ho snažím podávať čo najzdravšie, dať si k tomu zeleninku ale raz za čas nezaškodí si aj poriadne zamaškrtiť na fajnom mastnom grilovanom mäse! :) Ja zbožňujem grilované mäso, špekačky, slaninku .. proste mňam :) 


Určite ak sa aj snažíte zdravo stravovať ale tieto dobroty vám chutia tak hravo do nich ! Raz za čas si treba dopriať ale všetko s mierou :)





Snažila som sa trošku zachytiť aj to dedinské prostredie v ktorom moja rodina z maminej strany žije. Drevený domček, v ktorom majú náradie, fúrik, kosu a ostatné veci má svoje čaro. Pripomína mi to starú dobu dedinského prostredia. A kedže tento je dosť starý o to viac :)


Tiež malá ukážka z domu babkiných susedov. Tiež je dosť starý a neviem ako vám ale mne sa táto fotka veľmi páči :) Fakt, že celá jedna strana (stena) domu (a to nebola malá stena) má iba také malé okienko. Mne to prišlo ako skvelý nápad na fotku. Dom je v hroznom stave a kontrast toho zničeného domu s tou zeleňou dole a malými žltými kvietkami mi príde veľmi zaujimavý :)

11 komentárov:

  1. Tyjo super fotky!!!:))) Řekla jsem si to hned u té první:) ale o moc více se mi líbí ty poslední fotky:)) A museli jste si to krásně užít:) Já miluju grilování:)) tento víkend budu u přítele na chalupě, kde budeme s jeho rodinou také grilovat, tak se už moc těším:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děláš mi těžké chutě!! :-) Dala bych si nějaké grilované masíčko! Taky nechápu, jak někdo může bez masa žít... Já teda jím obvykle jen kuřecí a ryby, ale nedovedu si představit, že bych nejedla žádné..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kuracie mäso je super :) Ale úplne TOP je hovädzie ale také bez tých šliach a žíl :D Hlavne zbožňujem hovädzie steaky :3

      Odstrániť
  3. Ta první fotka z grilování je naprosto super! Akorát z ní mám děsné chutě..:/ a konečně někdo, kdo taky miluje maso :)) Dneska je to na blogu samý vegan a vegetarián. Ne, že by mi vadili, ale není nad fotky masa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ! :D Niekedy si až hovorím či to všetky tak zdravo jedia len ja sa občas napchám nezdravých jedál :D

      Odstrániť
  4. Joj si mi narobila chute :D
    Super fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherne fotky a teraz som aj pekne vyhladla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Hneď by som si dala!
    a tie fotky od susedov su superko! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne fotky.. to jedlo vyzerá úžasne

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)