Nails - Diamond in the turquoise sea

Ahojte :) Ja síce veľmi nerada robím články o nechtoch ale budiš. Tento krát urobím výnimku  :) Určite mi po tom do komentárov napíšte či chcete články o nechtotch alebo nie. 

Dnes som sa rozhodla pre krásne letné nechty s jemným nádychom lesku a luxusu. Nechty som nazvala "Diamond in the turquoise sea" čo v preklade znamená "Diamant v tyrkysovom mori" :)  Neviem prečo ale neskutočne ma baví vymýšľať tieto názvy či už nechtov alebo líčení. Je to zaujímavejšie a kreatívnejšie akoby som tam mala napísať len tyrkysovo strieborné nechty :D


Do tej farby laku som sa jednoducho šialene zamilovala :) No uznajte.. nie je nádherná ? :) Neskutočne mi pripomína leto a krásne tyrkysové more niekde na ostrove. A ten strieborno trblietavý necht s diamantikom mi zas evokuje luxus.


V podstate som sa jednými nechtami preniesla niekde na ostrov s krásnym tyrkysovým morom na lehátko kde ma obskakujú, na stolíku je položená tácka s kryštálmi, lupeňmi ruží a exotickým drinkom a ja si vychutnávam luxus. áách :) Áno .. takto mi dokáže pracovať predstavivosť pri pohľade na nechty :D 


Táák trošku sme sa zasnívali ale teraz sa vráťme z luxusného ostrova pri mori naspäť tu. Na týchto nechtoch v podstate ani nič náročné nebolo. 
Všetky okrem prstenníka som nalakovala na tyrkysovo. Prstenník som nalakovala strieborným lakom a kým bol mokrý začala som naň sypať trblietky. Naniesla som ďalší lak -priesvitný s trbliektami- a znovu kým neuschol som naň nasypala ďalšiu tenkú vrstvu trblietok. Diamantik som bez lepidla vložila na necht do neuschnutého laku s trblietkami. Počkala som asi 10 minút a prelakovala som to všetko s tým priesvitným lakom s trblietkami. 
Ja som však občasne medzi tým vrstvovaním pridala občas aj ten prvý strieborný lak ale iba trošku a tak strakato len na niektorých miestach :)


Použité produkty:
Tyrkysový lak: Rimmel London (835 bright back at you)
Strieborný lak: Star cosmetics (29)
Priesvitný lak s trblietkami: Star cosmetics (39)
Obyčajné trblietky 

PS: Trošku ma mrzí, že na niektorých fotkách ten lak vyzerá skôr ako modrý lebo v skutočnosti je krásnej tyrkysovej farby :)

12 komentárov:

  1. maš pravdu velmi pekná farba pripomína azurovo čisté more na nejakom preknom luxusnom ostrove o ktotom môžeme len snivať:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta barva je vážně nádherná!!! Opravdu jak tyrkysové moře:)) škoda, že nemáš všechny nehty stejně dlouhé, bylo by to ještě krásnější:)) Ale i tak super nápad na letní nehty:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto toto ! :/ Mne tie dve potvory nechcu nikdy veľmi vyrásť a ak vyrastu tak sa zlomia :(

      Odstrániť
  3. Já jsem určitě pro,abys psala články o nehtech. Máš krásný nehty! Mně se nehty hodně lámou a mam je hodně poškozené,takže tiše závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Ale niekedy boli omnoho krajšie a hlavne dlhšie :/

      Odstrániť
  4. Krásne farby :)) veľmi pekne sa ti to podarilo :)ˇ
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je opravdu nádhera! <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten lak je ozaj nádherný. Úplne chápem, prečo si sa do neho zamilovala. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)