Strawberries ♥

 Ahojte ! :) Neviem ako vy ale pre mňa sa už začína leto. Vonku je teplo, v meste miesto teplého čaju si už dávam mojito a doma máme JAHODY ♥! Úplne najviac zbožňujem toto ovocie. Je to svieže letné ovocie a ja sa už aj vďaka nemu cítim skoro ako v lete :) Najradšej jem jahody s cukrom. Milujem sladké a milujem jahody a táto kombinácia je proste nadovšetko! Zdravé sladkosti sú najlepšie. Nemusíte si robiť hlavu s tým, že znovu jete sladkosti, ale mať radosť, že jete zdravé šťavnaté ovocie :)

 No čo ? Už som aj vám urobila chúťky ? :3 Len mi nehovorte, že vám nechutia jahody :D Podľa mňa je to totiž to najúžasnejšie ovocie na svete a neskutočne sa teším, že je tu konečne leto a toto ovocie si budem môcť dopriavať častejšie.

A na záver, fotka časti mamkinej kytice, ktorú sme jej s bratom kúpili na deň matiek :) Ten vrch sa mi úplne najviac páčil, tak mi nedalo neodfotiť ho. Čo sa týka blogu, tak som chcela pridať jedno superletné líčenie. Bolo urobené, nafotené, ale omylom oco vymazal fotky :/ Tak ma to tak dorazilo, že som absolútne stratila chuť niečo znovu nafotiť alebo pridať. Posnažím sa to líčenie znovu urobiť a konečne ho pridať na blog :)

Zatiaľ sa majte pekne a užívajte si tieto krásne dni najlepšie ako sa len dá ! :) Posielam pusu a ahojte! :* :)

15 komentárov:

  1. Jahody jsou nejlepší ♥ Chuť si mi udělala pořádnou ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jahody ja jedine same ale skor čučoriedky s cukrom su vyborne:)) no škoda tych fotiek chlapy vedia byt niekedy dost nešikovny:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne chutia jahody aj čisté aj s niečím sladkym :) ale tie čučoriedky sú tiež takto. skvele :3 toto toto! :-D

      Odstrániť
  3. Víkend jsme měli úplně letní,takže pro mě svým způsobem už taky začlo léto..ale jahody nemůžu už ani vidět, dva dny jím jahodové knedlíky. :D Každopádně moc pěkně nafocené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem:) a ja som este nikdy najedla jahodove knedliky :-D

      Odstrániť
  4. Jeej tiež lúbim jahodky (ja ale bez cukru). Ale uplne najviac zo všetkého lúbim malinky!! Mňam! A áno, to počasie sa tak krásne upravilo, že to naozaj vyzerá na leto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé hezké fotky♥ jahody miluju uplně nejvíc! Ale víc se těším, až budou od babičky ze zahrádky:) ty mají uplně jinou chuť než ty kupované:) To budou teprve snídaně:)) A líčení určitě znovu udělej:) budu se na něj moc těšit:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to máš úplnú pravdu ! :) Tie zo záhrady sú úplne najúžasnejšie ♥

      Odstrániť
  6. Jahody jsou jedno z mých nejoblíbenějších ovocí!! :D Udělala si mi pořádné chutě!!! :D

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jahody sú super, škoda, že sú dostupné len v lete. :)
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  8. miluju jahody, taky podle me jednoznacne patri k letu, je to snad to nejoblibenejsi co v lete jim :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ten cukr mi jde na těch jahudkách proti srsti :D ale třeba v čokoládě, nebo namáčené v jogurtu bych si je dala^^

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vidím ich všade naokolo, ale ešte som si žiadne nekúpila :D Asi to čoskoro zmením :)
    BlogByEmDe

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja jahody tiež milujem :) teraz su umna každodenne na stole.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)