RANDOM PHOTOS

 Keď mi šibe a mám v rukách foťák :D / Selfie v novom tričku

Nenalíčená, neučesaná a pripravená ísť cvičiť :) / Outfit 
Keď sa v škole tvárim, že píšem poznámky a pri tom si kreslím :D


Tak po dlhej dobe som tu konečne niečo pridala :) Síce je to len 6 fotiek ale aspoň niečo :) Mám toho veľa a aj keď veľmi chcem na blog nejak čas nezostáva. Aj teraz píšem článok v pauze medzi učením :/ Už nech sú všetky známky opravené, zakrúžkované a nech začnú letné prázdniny. To ani nehovorím, že mám teraz zdravotné problémy a neviem sa dať dokopy. 
Pevne verím, že vy sa máte dobre :) Užite si túto nedeľu krajšie ako ja :) 
Posielam veľkú pusu :* :) Dúfam, že budúci článok napíšem čo najskôr :)

10 komentárov:

  1. Moc krásně kreslíš!
    Chtěla bych tě pozvat na můj blog kde právě probíhá giveaway, byla bych ráda, kdyby jsi se zúčastnila http://kateandkateblog.blogspot.cz/2014/05/1-narozeniny-blogu-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezké fotky!:)* Moc pěkně kreslíš!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přeju ti, ať ti to ve škole dopadne co nejlíp a už jsi stoprocentně zdravá:))) Fotky jsou moc hezké:) těším se na další článek:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne kreslíš :) držím palce aby ti to v škole vyšlo aby si bola zdravá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty si veľmi pekná aj nenalíčená... Toto som v škole robievala aj ja, že som sa tvárila, že si robím poznámky n v skutočnosti som si kreslila :D Inak pekne kreslíš, skús to aj s farbami a potom sa podel s nami tu na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Fúúha s farbami mi to veľmi nejde ale skúsim niečo :)

      Odstrániť

Thank you for all visits and coments :)