Yogurt, curds and fruits

Ahojte :) Tak konečne po dlhšej dobe mám čas na blog keďže sú prázdniny :) Dneska to bude článok o zdravých a chutných jedlách, ktoré som si poslednú dobu veľmi obľúbila. Všetky tieto jedla + jeden koktejl obsahujú aj nejaké mliečne výrobky. Sú to studené jedlá vhodné na desiatu alebo na večeru a veľmi jednoduché na prípravu.

1. Musli s bielym jogurtom

K tomuto jedlu potrebujete iba musli a biely jogurt. Kľudne si tam však môžete dať aj nejaký jogurt s príchuťou alebo čerstvé ovocie. Chutí to taktiež dobre ale ja uprednostňujem čisto musli s jogurtom. Sušené ovocie v tejto Musli zmesi chutí fakt sladko a má prijemnú a výraznú chuť. Taktiež orechy sú vynikajúce a sú v celku takže tí, ktorí obľubujú orechy ako ja si prídu na chuť :)
Musli je z Lidlu - Mastle Crumble - je to nejaké premium musli a chutí fakt skvele. Obsahuje aj orechy, semienka, sušené ovocie a ovsené vločky.
Biely jogurt si myslím, že zoženiete úplne všade, ja jem jogurt od značky Rajo.
 


2. Banány s tvarohom

Ja osobne veľmi milujem banány ale tvaroh zas až tak nemusím. Chcem však jemne nabrať objem a dodať telu proteiny a bielkoviny aj takouto formou. Nakrájala som si banány na tenko, pridala tvaroh a vanilkový cukor. Mne to osobne bez cukru až tak nechutí. Ten vanilkový cukor tomu však dodá skvelú chuť, príde mi to také lahodnejšie. V poslednom čase som si to však obľúbila aj s jogurtom. Takže tvaroh+banány+jogurt+vanilkový cukor. Musím povedať, že tá kombinácia je ešte lepšia a aj ked mi veľmi tvaroh nechutí. Jedla by som toto jedlo stále.
Pri tomto jedle myslím, že nie je potrebné písať produkty ale budiš. Tvaroh - Rajo & jogurt - Sabi. Banány a vanilkový cukor si podľa značky nevyberám :D

3. Výživový koktejl s kakaom

Tí, ktorí čítajú pravidelne moje články tak zrejme vedia, že tento výživový koktejl je značky Herbalife. O tomto a viacerých produktoch Herbalife som písala TU. Vráťme sa však ku tomuto koktejlu. Keďže sa mi minul čokoládový koktejl, pijem vanilkový. Avšak ten mi ani zďaleka nechutí tak ako ten čokoládový. Preto si ho dochucujem s kakaom. Nemýľte si ho však s grankom. Granko obsahuje cukor. Nie, že by som chcela chudnúť a nesladiť ale aj ten koktejl obsahuje isté množstvo cukru takže si tam radšej dám horké kakao (1 malú lyžičku). To sa síce horšie rozmiešava ale dá sa to zvládnuť. A chutí to lepšie. Tým, ktorým kakao prekáža tak si tam kľudne dajte granko, chutí to potom ako úplne kakao akurát s množstvom výživných látok a potrebných živín :)
1 kopcovitá lyžica koktejlu Herbalife + 1 čajová lyžička kakaa + mlieko


Tak to je odo mňa na dnes všetko :) Ak sa snažíte zdravo stravovať ale zároveň úplne neodmietnuť chutné jedlá, toto je celkom fajn kompromis :) Takže určite to skúste a možno tomu prídete na chuť tak isto ako ja :) Ahojte ! :)

20 komentárov:

  1. Všetko vyzerá veľmi chutne. Inak o banánoch s tvarom počujem prvýkrát. Krásny nový dizajn blogu. :)
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takže banan s tvarohom jogurtom ja samozrejme tiež by som to nejedla bez cukru ešte som taku kombinaciu nevidela ale určite to vyskušam dakujem za super typ lebo ovocie moc nemusim:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač :) Určite skús :) Vanilkový cukor a tvaroh je skvelá kombinácia sama o sebe .. s bananom je to ešte lepšie :)

      Odstrániť
  3. mňaam, banán s tvarohom, to ma nikdy nenapadlo :) vďaka za tip :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aaah banány s tvarohem, hned bych si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super nápady:) tvaroh s banánem miluju♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super nápady! Určitě něco vyzkouším jsem tvůj nový pravidelný čtenář :D byla bych ráda kdyby to bylo vzájemné :) http://kateandkateblog.blogspot.cz/

      Odstrániť
  6. Prvé dve úplne milujem a to tretie je skvelý nápad ;)
    http://caramaryl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Perfektní! :) Já úplně miluju musli s jogurtem :D
    Ohledně těch bot..myslíš ty modré wedges? :D Tak ty jsem měla na nohou jen jednou. Jsou mi velké :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej tie :) To je škoda vyzerajú super :)

      Odstrániť
  8. biely jogurt so škoricou a ovsenými vločkami sú moje raňajky.
    musím oskúšať ten banan s tvarohom.a ďakujem za sledovanie

    sledujem ťa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super post ! Hneď by som to všetko zjedla :3 Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Božee, všecko vypadá tak moc dobře, hlavně ten kokteljík!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňáám! Všechno vypadá úžasně! :)
    Máš krásný blog! Jsem tvůj nový prav. čtenář a byla bych mooc ráda kdyby to bylo vzájemné :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mňam, jogurt s musli. Kombináciu banán a tvaroh som ešte neskúšala, ale vyzerá to dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) Sama mám začínající blog a byla bych ráda, když si uděláš čas a podíváš se na něj. :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tvaroh aj banány milujem, takže určite vyskúšam :) Ja kupujem z Lidlu také kukuričné vločky s jahodami a jem to s mliekom alebo jogurtom, tiež je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)