Outfit 04 - Time fot leather jacket


Áhojte :) Keďže už dlho nebol žiadny outfit tak som sa rozhodla konečne nejaký pridať. Úplne obyčajný, každodenný outfit .. nič zvláštne ani zaujímavé :) Ospravedlňujem sa jemne sa kvalitu fotiek, nieje to fotené s mojim foťákom. Fotky sú dosť malé a sú také nijaké. Jednoducho sa mi nepáčia. Trošku som sa ich snažila upraviť ale mám pocit, že to aj tak nevyzerá dobre. Najbližšie tie fotky snáď budú kvalitnejšie a krajšie ;)







Taktiež by som sa chcela ospravedlniť za svoju slabú aktivitu na blogu ale nedá sa. Začala som cvičiť, veľa učenia sa mi nahrnulo a ešte to krásne počasie, ktoré láka vonku do prírody od počítača. Taktiež plánujem znovu článok o jedle a nejaký outfit :)


  + Taká bonusová fotka :D Rada sa fotím s okoloidúcimi ľuďmi :3
Na sebe mám:
Legíny - H&M
Tričko: -
opasok: -
Koženná bunda: Terranova
Taška/Kabelka: od babky (po babke)
Topánky: Deichmann
Okuliare: - (z Talianska)
Náhrdelník: - (z Krakova)

14 komentárov:

  1. tá prvá fotka je nádherná !!! :) máš krasne vlasy :)
    ja si myslím, žeby sa žiadna blogerka nemala ospravedlňovať za svoju neaktivitu.. ved predsa je to len záľuba a nikto od teba nemôže očakávať že budeš odsúvať svoj osobný život kvôli tomu aby si sedela 24 hodín za bloggerom a upravovala články alebo fotky :) ale viem, že to človeku nedá kedže berie svojich čitateľov tiež do úvahy.. :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :)) Tak to je síce pravda ale horšie je to, že mňa blogovanie neskutočne baví akurát si naň neviem nájsť časť v poslednej dobe :/

      Odstrániť
  2. Hezký outfit:)) jen mi ty fotky příjdou malinko nekvalitní, možná to udělal blogger a je to moc škoda:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie fotky nekvalitné sú :/ Bohužiaľ nie sú fotené mojim foťákom takže tak :/ Ale ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekný outfit, krásne tričko a farba bundy. Vyzeráš naozaj skvelo. A fotky nie sú také hrozné. :)
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj pozyvam ta ku mne na blog na GA o pekny shamballa naramok
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/04/giveaway-s-womanologysk.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náhodou ty fotky jsou super! ;) A outfit taky!
    Já mám spíš pocit, že jsem nefotogenická! ;) :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každé dievča je fotogenické :) Len potrebuje správneho fotografa, prostredie a atmosféru :)

      Odstrániť
  6. Nádherný outfit...škoda, že už asi nikde neseženu tu tašku....moooooc se mi totiž líbí :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi!, Do a good job, and would like us to follow him, I invite you to visit my blog and if you like, we follow.
    Tell me what you think?
    http://prettytendency.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten náhrdelník je pěkný a outfit se podařil :) Já toho mám teď taky trochu moc, ale když to přežiju, tak už se mi snad bude jen dařit...:)
    www.head-up-baby.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásny outfit

    pls follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super bundicka! :) z kvality fotek si nic nedělej, taky s tím vždycky bojuju :D teda.. hlavne se světlem..

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)