My boyfriend does my make-up

 


Tento challange je zväčša populárny na youtube. Ja som sa však rozhodla urobiť článok :) Dlho som priateľa ani nemusela prehovárať :D Veľmi rád sa na mne vyhral :D No posúďte sami ako mu to išlo :D Myslím, že sa môže ubrať týmto smerom kozmetiky :D

Najprv som to veľmi dávať na blog ani nechcela. Ani som nevedela a neviem či vás týmto článkom zaujmem. Pôvodne to bola len taká sranda. Nudili sme sa a on si veľmi veril, že ma dokáže pekne nalíčiť :D Potom ma však napadlo prečo to na ten blog nedať. Trošku sa ukázať v inom svetle ..noačo :D Ako vážne by som tak na ulicu asi nevyšla. Keď sa to však priateľovi tak veľmi páči tak ja sa kvôli nemu obetujem :D hah :D No neviem či by sa za mňa nehanbil :D



A takto to vyzerá z blízka :3 No musím povedať, že má talent :D Originálnejšie nalíčená som snáď ešte ani nikdy nebola :D Ešte mi aj prirobil znamienko krásy :3 Aby som si pripadala ešte krajšia akou ma urobil :3 Zlatíčko :3 Ale dobre koniec srandy :D Ja som rada, že sa mu to veľmi nepodarilo. Totiž ak by ma nalíčil pekne tak by som si o ňom začala myslieť všeličo :D

 

To je na dnes všetko :) Dúfam, že sa vám aj takýto druh článku páčil :) Najbližšie to bude Outfit-ový článok :)

PS: Ak by niekto potreboval kurz líčenia alebo sa chystá na ples ..Obráťte sa na môjho priateľa :) Takto tiene ako mám ja na fotke vám ani žiaden profesionál neurobí !


15 komentárov:

  1. Haha, tak to se mu moc povedlo ! :D Super článek :) Máš štěstí, že máš takového přítele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super! Rozmýšľam, že by som do toho šla aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chlapec má veru talent :D Iba dopilovať ťahy... :D Veľmi dobrý článok!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super članok hehe to sa len tak často nevidi:)) šikovny

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok. Máš pravdu má talent, ešte aj to znamienko krásy ti dokreslil. :D
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasný článok. :D :D môže si otvoriť kozmetický salón. :D aj video by bolo celkom vtipné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nad videom som tiež rozmýšľala ale to možno niekedy v budúcnosti :)

      Odstrániť
  7. Máš super přítele! :) Je to roztomilé..:) ale vizážista z něj asi nebude :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je skvělý nápad :D zkusím to na přítele, jestli by toho šel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite do toho choďte :D My sme sa pri tom nasmiali :DD

      Odstrániť
  9. Ale šikovný je! :D Pěkný post, docela jsi mě inspirovala... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já myslím, že se mu to docela povedlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nice post! Your blog is lovely!
    I am following your blog! Follow back?

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Šoda že nemáte to video, ale jinak fajn příspěvěk. :)

    Děkuji za návštěvu mého blogu.

    -Veronika

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)