Lavender in gold coat

 


Ahojte :) Nejak ma pochytila líčiaca mánia takže takéto články tu budete vídať častejšie :) Dneska ide skôr o líčenie na nejaký ples alebo akciu. Avšak nič nepokazíte ani keď ho zoberiete v obyčajný deň a doladíte k tomu nejaké veci :)  Je ladený v fialovej a zlatej farbe :) Preto som ho aj nazvala "Lavender in gold coat" (v preklade: Levanduľa v zlatom plášti) :)




 Toto líčenie je veľmi jednoduché a hodí sa na všetky možné príležitosti. Hlavne však na plesy, stužkové, svadby a oslavy :) Stačí vám tu iba fialový a zlatý tieň :) Na viečko oka dáme zlatú farbu, nad ktorú nanesieme fialovú a tú postupne strácame. Určite skúste toto líčenie poprípade túto kombináciu farieb. Podľa mňa to vyzerá celkom zaujímavo a dobre :)

Určite zlatou nešetrite a to ani v kútikoch očí ! Zlatá v kútikoch vám oči krásne rozžiari a dodá tomu krajší efekt :)  Na pery som zvolila iba priesvitný lesk :) Vy si však môžte kľudne dať aj nejaký ten pestrejší rúž v odtieňoch fialovej alebo takej ten prirodzenej marhuľovej  :)


Produkty, ktoré som použila:

BB cream Dream Pure od Maybelline NY (light)
Affinitone od Maybeline NY (16 Vanilla Rose)
MUA Undressed palette
Tew the color workshop palette
Pump up booster mascara od Miss Sporty
Lipgloss od Essence (priesvitný)
Eyebrow set od Essence
Eyebrow pencil od Catrice

Štetce:
Ebelin
Essence
Catrice

________________________________________________________________________________

Určite toto líčenie skúste aj vy :) Kľudne aj s inými farbami a dajte mi vedieť v komentároch ako ste dopadli porpípade link na vaše nádhery :) Majte sa pekne :))

26 komentárov:

  1. nepáčia sa mi tie ulízané vlasy ..a dosť často sa aj opakuješ vo vetách, ktoré napíšeš - toto by som zmenila ..a určite to neber v zlom - rada čítam tvoj blog :)
    ale celkom pekné líčenie :)
    Nika.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takto rada nosím vlasy.. Je mi to pohodlne takže to urcite meniť nebudem ;) a čo sa týka opakovania sa tak som sa opakovala iba v tom na čo sa toto licenie hodí... Písala som to na dva krát takže si niekedy nevsimnem že som to už spomenula ;)

      Odstrániť
  2. Ty tvoje oči jsou naprosto nádherné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Celkom určite ssi čerstvo odfarbená... či? Vyzeráš jak víla. A toto líčenie je veľmi pekné a ja by som ho nosila kľudne aj vo všedný deň. A zvolila by som fialovo-ružový rúž, ten by sa podľa mňa hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som čerstvo nafarbená :) Ja by som radšej zvolila nejaký menej výrazný aby vynikli oči :)

      Odstrániť
  4. Vím, že to píšu vždy, ale máš opravdu nádherné oči ! :) Nemůžu si pomoct :) Líčení je moc povedené, hezká kombinace barev :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké ličení:))! strašně moc ti sluší:)! a máš opravdu nádherné vlásky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kombinace zlaté a fialové je nádherná!! ♥
    Na blogu mám moji první GIVEAWAY - http://karolinasimova.blogspot.cz/2014/03/1-giveaway.html#comment-form :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta kombinace barev je perfektní a k tobě jde

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělé stíny!! :)) moc se mi to dohromady líbí!:)) Podle mě skvělá kombinace na jaro:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. amazing make up! love it!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Líčenie je krásne. Tieto farby ti veľmi pristanú :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mala by si znášať aj kritiku - nie všetko v živote je len dobré a nie všetko v živote sa točí len okolo toho, že ti každý bude písať o tom aká si pekná, užasná, atd :) narážam na prvý komentár kde ti baba napísala že rada číta tvoj blog a máš pekné líčenie a ani si nepoďakovala ale hneď zaútočila nato čo napísala - pritom aj dodala, že by to zmenila na svojom mieste ;) a nenútila teba zmeniť to ;) treba sa zmieriť aj s tým, že nie každému sa všetko bude páčiť na tvojom blogu ;)
    páčia sa mi tvoje oči, máš ich naozaj veľmi pekné :)
    pekný deň, Romana :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si tu kritiku beriem k srdcu to sa neboj ;) A určite som nezaútočila :) Keď útočím vyzerá to teda rozhodne inak :) Len som si napísala svoj názor a ako to je ;) a s tými vlasmi fakt neviem čo som zle napísala :D Len som si povedala že mi je to pohodlné a že to určite nebudem meniť .. nie že ma to núti meniť :D A neblogujem rok ani dva .. blogujem už doosť dlho a viem, že 100 ľudí 100 chutí. Akceptujem iné názory ale napíšem si k tomu aj ten svoj. Za to len, že ty si ho pochopila nejako útočne to hneď tak nemusí byť :)
      a Ďakujem :)))

      Odstrániť
    2. A ďalšia vec .. Ak už nemáš problém vyjadriť kritiku prečo sa dávaš ako "anonymný" ? Lebo ak je kritika, ktorú si napísala relevantná a nebojíš sa mi ju napísať a vyjadriť svoj názor prečo sa dávaš ako "anonymný" ? Toto mi trošku nejde do hlavy. :) Kritizovať by vedel každý ale za svoj názor sa priznať chce asi málo kto :)
      PS: Nemyslím to v zlom a nechcem sa tu hádať ;) Aby si to zas nepochopila, že útočím :) Ďakujem :)
      Pekný deň aj tebe, Sisi :)

      Odstrániť
    3. vieš, nie každý čitateľ tvojho blogu má GFC, podpísala som sa predsa nie ? :) keby som sa bála vyjadriť svoj názor tak ti to tu nenapíšem :) napísala som ti to slušne ako som to zobrala ja, z môjho pohľadu ;)
      Romana

      Odstrániť
    4. Gmail nemáš ? ani blog ? Trošku pochybujem, že by takýto niekto narazil niekde na môj blog z čira jasna :) A ja som nenapísala, že si sa bála vyjadriť svoj názor .. práveže naopak ;) Ale dobre.. ukončime túto debatu.. Beriem tú kritiku.. k názoru vyššie si sa ani nevyjadrila asi k tomu už niet čo dodať takže ukončujem túto debatu :) Určite svoj názor vyjadri aj k ďalšiemu článku .. dúfam, že bude o trošku pozitívnejší :) Ahoj :)

      Odstrániť
    5. Sisi, nič si nerob z takýchto komentárov :) zbytočne sa naťahovať keď niekto len hľadá niečo čo by mohol vytknúť :)

      Odstrániť
    6. Presne Nika ! :) Ako nehovorím, v niečom mala tá prvá anonymná pravdu s tým, že sa opakujem. Ale tá druhá..odsúdiť ma za niečo čo vôbec nie je tak myslené je podľa mňa hlúpe a akoby len za každú cenu potrebovala si do mňa kopnúť.

      Odstrániť
    7. absolutne to nerieš :) Stále sa nejde človek, ktorý ti bude závidieť a budeš mať takéto komentáre.. ba ak nie horšie :) pokračuj hlavne ďalej v tom, držím ti prsty k nápadom na ďalšie skvelé články ! :))))

      Odstrániť
  12. Moc hezké líčení, velmi romantické a líbí se mi jak máš udělané obočí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)