Healthy with Herbalife


Ahojte :) Dneska to teda bude článok o výživových doplnkoch Herbalife, ktoré používam a nejaké tie moje názory na ne. Doma mám výživnú koktejlovú zmes vo vanilkovej a čokoládovej príchuti, proteinový doplnok v prášku a výživový doplnok RoseOx.

Tieto produkty som si objednala hlavne kvôli tomu, že mám zanesený organizmus. Jedla som všelijaké nezdravé jedlá a teraz to má na moje telo zlý dopad. Začala som mať problémy so žalúdkom a pečeňou a na rukách sa mi začali tvoriť lišaje. Mám histamínovú intoleranciu a viem, že tie lišaje mám vďaka nej. Avšak úplne som obmedzila jedlá s veľkým množstvom histamínu a absolútne to nepomáhalo.

Tieto výrobky by vám mali prečistiť organizmus a odstať ho na takú zdravú koľaj. Mne osobne pomohli ale iba s tými žalúdočnými problémami. Prestal ma bolieť žalúdok, vedela som spať, nebola som tak často unavená. Avšak pečeň mi to nenapravilo a ani tie lišaje nezmizli.


Produkt RoseOx je výživový doplnok s výťažkami rozmarínu a iných rastlín. Mal by vám prečistiť organizmus a tie škodlivé látky dostávať z tela von. Berie sa raz denne a zároveň s jedlom. Brala som ho pravidelne. Pár krát sa však stalo, že som nejaký ten deň vynechala. Musím povedať, že sa mi oveľa lepšie spalo. Nemala som ťažkosti so žalúdkom ani som si nepripadala, že mám taký ťažký žalúdok ako kedysi. Chodila som síce častejšie na záchod ale nebolo to nejaké otravné a ani nejak tak často, že by ma to obmedzovalo.

Proteínový doplnok v prášku je výživový doplnok so sójovou a srvátkovou bielkovinou. Mal by vám premieňať tuk na svaly pri pravidelnom cvičení a jemne nabrať objem. Čo sa tohto výrobku týka vám toho zatiaľ povedať veľa neviem. Začala som ho brať len nedávno. Ostatní známi si ho však chválili. Jedným slovom by som to nazvala ako obyčajný proteín s veľkým obsahom bielkovín, ktorý berú väčšinou tí, ktorí chcú nabrať objem pri cvičení. Alebo len tak celkovo chcú pribrať alebo len dodať telu bielkoviny. Ja som ho začala brať asi pred 5timi dňami takže je ešte veľmi skoro hovoriť o tom ako mi ten produkt sadol.


Výživová koktejlová zmes môže byť náhradou jedla (väčšinou raňajok),  ako potravina na regulovanie telesnej hmotnosti alebo čisto doplnok pre zdravú výživu. Obsahuje neskutočne veľa vitamínov a živín ako napr. sójový proteín, rastlinné sacharidy, vápnik, vlákninu, železo, minerály, vitamíny A, C. Taktiež dodáva energiu.
Ja ho beriem už nejaký ten 1-2 mesiace. Objednala som si vanilkový a čokoládový. Tých príchutí na výber je tam oveľa viac. Mne osobne ten vanilkový absolútne nechutí. Ten čokoládový je však super. Ja nemôžem jesť veľmi sladkosti a tak si to doháňam týmto koktejlom. Akonáhle ho dopoužívam, prejdem na vanilkový, ktorý si asi budem miešať s grankom :D
Ja ho neberiem ako náhradu jedla ale po obede skôr ako dezert. Dodá mi energiu a potrebné živiny. Nemám po ňom taký zaťažený žalúdok a celkovo organizmus. Hodinu počkám kým mi všetko strávi aj ten koktejl a idem cvičiť. Rozhodne tento koktejl odporúčam.

Rozhodne produkty Herbalife odporúčam. Sú založené na prírodnej báze a mne osobne veľmi vyhovujú. 

 

V prípade nejakých otázok alebo možnosti zakúpenia ma kontaktuje na e-mail: s.palgutova@gmail.com :)



7 komentárov:

  1. Ja nič také nepoužívam, takže vôbec neviem posúdiť, na čo to pomáha. Ale dúfam, že ti to zaberie. :)
    Vďaka za komentár.
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Herbalife jsem brala pravidelně denně snad tři roky a spravilo mi to celé zažívání.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten vanilkový koktejl od Herbalife som mala, dávala som si ho hlavne namiesto večere, niekedy aj namiesto obeda keď som sa treba niekde ponáhľala a nestíhala som nič zjesť. Mne veľmi chutil (ja zase nemusím čokoládkové veci), ale každému len to, čo sa mu páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mojej celej rodine tiež chutí ten vanilkový :) Avšak ja som zaťažená na sladkosti a čokoládové veci :D

      Odstrániť
  4. vobec nepoznam takeho doplnky stravy ale môžem sa ťa opytať čim si si tak pokazila žaludok? pretože ja jem všetko čo nezje mňa, myslim domacu stravu inde sa nestravujem..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pokazila som si ho hlavne nezdravými vecami ako boli čipsy a fast foody, potom veľa mastných jedál a hlavne veľa sladkostí.. Nikdy by som neverila, že sladkosti dokážu narobiť toľkú škodu. Avšak ako som v článku spomínala mám histamínovú intoleranciu .. takže by som nemala jesť jedla kde je veľa histamínu (fast food, pizza, víno, sladkosti, jogurty a všetky trvanlivé potraviny) resp. by som ich mala obmedzovať a to pre mňa bolo tiež dosť ťažké.

      Odstrániť
  5. Nemam s tym osobnu skusenost. Ale raz mi taky panko v obchode, ked som cakala v rade na pokladni, strasne vychvaloval, ze ako mu to pomohlo....

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)