Everyday make-up look


Ak máte však takú bielu porcelánovú tváričku ako ja a chcete ju niečim oživiť tak nezabudnite použiť bronzer alebo skôr konturovací púder, rozjasňovač  a jemne lícenku :) Dodáte tak svojej tvári živší vzhľad :)

 Ciao amici :D Áno, ešte ani nezačalo leto a ja som už naladená na Taliansko :3 Možno tu bude tým dnešným slnkom, ktoré konečne vyšlo :) Už dlhšie som plánovala tento článok a konečne je tu :) Môj každodenný make-up. Proste ako chodím namaľovaná do školy. Ráno sa mi často nič vymýšľať nechce alebo nemám čas. Tento make-up je veľmi jednoduchý a potrebujete k tomu len 4-5 vecí. Keď som fotila tento make-up nebola som ešte dofarbená. Takže tie odrasty na vlasoch ignorujte :D

Čo na tento look stačí ? Make-up - na moje kruhy pod očami aj korektor - čiernu ceruzku a špirálu. Keďže ja si farbím obočie a nemám rada suché pery tak aj ceruzku na obočie a nejaký ten svetlý rúž.
Ako som dostala z ceruzky na oči očné tiene ? Jenoducho ! Nanesiete ceruzku a jemne prstom rozmažete. Môžete aj štetčekom alebo niečím iným. Podľa mňa však prstom to ide najlepšie. Potom nanesiete ešte jednu vrstu ceruzky, tú však nerozmažte a nechajte tak :)


       

27 komentárov:

  1. Takové líčení ti moc sluší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš moc hezké modré oči :)
    .. a myslím, že by ti slušela i výraznější barvička na rtech

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Neviem no .. Občas si dávam aj výrazné pery ale príde mi že mi to vôbec nejde :/

      Odstrániť
  3. Veľmi príjemné líčenie, ktoré Ti veľmi pristane. Pekné obočie :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Súhlasím s komentom predo mnou, máš krásne oči myslím že by ti sedela veľmi dobre aj výraznejšia farba rúžu, možno niečo do fialova... Inak takto podobne som sa tiež maľovala do školy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No uvidím :) Nabudúce si dám výraznejšie pery :)

      Odstrániť
  5. Moc ti to sluší:)) obočí máš hezky namalovené:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V jednoduchosti je krása :) Tohle líčení ti moc sluší :) Závidím ti tvoje oči :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne a uplne jednoduche ešte som to tak neskušala aby som rozmazala ceruzku určite vyskušam pači sa mi to velmi:)) pristane ti to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj :) Ak sa ponáhľaš je to perfektný trik ako si ušetriť čas a dosiahnuť efekt tieňov :)) a ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Super! Sluší ti to. :-) Chci si tě dát do GFC a z nějakýho důvodu to nejde. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jsi strašně krásná:)

    http://lindapechalova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty máš božský oči!A moc ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. akú farbu na vlasy používaš krásne je veľmi :)....a k tvojmu líčeniu úplna klasika, kde nič nepokazíš a ty máš krásnu pleť vlastne celá si krásna :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuu predtým som používala Palette natural colors odtieň 215 žiarivá blond ( tú ešte mám na fotkách) a teraz mám konečne trošku svetlejšiu a menej žltú .. tú mi však robila kaderníčka takže neviem aká to je farba :D a ďakujem ;)

      Odstrániť
  12. Krásný a jemný make-up! :) Paráda.
    Závidím ti tvar obočí! Já ač se budu snažit jak chci, nikdy takové mít nebudu :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som kedysi tiež taký tvar nemala ale časom ked si postupne začneš vytrhávať obočie do takého tvaru .. prispôsobí sa :) Možno o tom urobím aj článok :)

      Odstrániť
  13. Ďakujem za komentáre a komplimenty :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásne zjednotenú máš pleť na tvári s týmto krycím makeupom, vyzerá fakt skvele. A páčia sa mi aj tieniky a maskarka ;)

    Miška

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherné líčení,:) Moc ti to sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. na tej prvej fotke sa veľmi pekne usmievaš :) a máš krásne vlnité vlasy !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherné líčení!!!!

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (přihlásila jsem se mezi tvé pravidelné čtenáře a už nás je celkem 70!! Gratuluji! Byla bych ráda kdyby ses i ty přihlásila mezi mé pravidelné čtenáře) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)