BIG BOOK REVIEW

Tak konečne po dlhej dobe článok :) Tento krát to bude recenzia. Ja väčšinou robím recenzie len na jeden produkt a práve preto som túto nazvala "veľkou recenziou". Je to v podstate new in a zároveň aj recenzia v jednom. Neviem totiž kedy znovu sa dostanem k robeniu článku a tak vám toho radšej napíšem viac do jedného ako pol roka písať iba o recenziách :D



Regeneračné telové mlieko od Garnier

Tak začnem týmto telovým mliekom. Na môj vkus je veľmi riedke a olejnaté ale páči sa mi, že tú pokožku hydratuje a pokožka vyzerá byť lesklá a zdravá. Ďalšie mínus však je že sa veľmi pomaly vstrebáva. Mne to však nejako zvlášť nevadí keďže sa natieram pred spaním. Mne určite v pokožke nevydrží 7 dní. Mám extrémne suchú pokožku a toto mi v nej vydrží asi tak 2 dni. Ak by som však najbližšie mala znovu kupovať telové mlieko tak si kúpim svoju osvedčenú Neutrogenu, ktorá je oveľa lepšia :)

Odlakovač od Constance Carroll

Tento odlakovač je fajn. Ale rozhodne ma nijak nenadchol. Odlakuje nehty síce tisííc krát lepšie ako odlakovač od Miss Sporty ale čakala som trošku viac. Jedno veľké plus u mňa má zato, že stačí malé množštvo na odlakovanie. Takže vám dlhšie vydrží. Vôňu nejakú extra skvelú nemá. Povedala by som obyčajný odlakovač. Obsahuje alkohol, celkom dobre odlakuje nechty. Som s ním v celku spokojná. Najbližšie však mám zálusk na odlakovač od Rimmelu.

Zubná kefka Curaprox soft

Už dlho som si sťažovala na svoju starú kefku Curaprox ktorá nebola soft ale medium. Bola na mňa veľmi tvrdá. Ja mám dosť citlivé zuby a ďasná a tamtá nebola nič pre mňa. Táto však je úplne skvelá a neviem si ju vynachváliť. Rozhodne Curaprox kefky len odporúčam a pre tých čo majú citlivé zuby ako ja je táto softka perfektná. Teraz je už pre mňa aj radosťou umývať si zuby :D




Celkové hodnotenie týchto produktov: DOBRÁ KÚPA !! :) 

So všetkými produktami som v celku spokojná. Nehovorím, že by nemohli byť o niečo lepšie ale nesťažujem si na ne. Určite ak si chcete kúpiť celkom kvalitné produkty za fakt nie veľké peniaze tak je toto to pravé orechové ;)

17 komentárov:

  1. Ja som si kúpila Curaprox pred cca 2 mesiacmi a voláko neviem. Všade čítam samé chvály, aj sa snažím nahovoriť si, že je fajn a super a všetko, ale pre mňa fakt že nie je. Nevravím, že je zlá, len som predtým používala Ultra Soft kefku Lacalut a tá s mi zdá fakt lepšia. Je ešte jemnejšia, čo je pr mňa úplné plus a má väčšiu "hlavičku" :D Táto Curaprox sa mi zdá moc malinká, oproti Lacalut tvrdšia a za tie dva mesiace je zničená tak, ako bola Lacalut za cca rok. Takže pre mňa sklmanie, ale uvedomujem si, že je to individuálne :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne práveže tá malá hlavička vyhovuje na tie moje malé zuby :D Zatiaľ som s touto kefkou spokojná no nevravím, že neskúsim ešte nejakú lepšiu :)

      Odstrániť
  2. Curaprox je fajn, inú kefku som si už dlho nekúpila. Telové mlieko od Garnier má moja mamka a nejako si nesťažuje, ale tiež pozná aj lepšie. A odlakovače sú podla mňa všetky na jedno kopyto :D ich hlavný účel e odlakovať nechty a nič viac...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna farba tej kefky :) tiež používam Curaprox a som spokojná :)
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky mám tenhle kartáček a je super! :-) Akorát mi příjde, že ho začali vyrábět tvrdší - kupuju si ten nejvíc měkký a asi už po druhé se mi stalo, že byl ze začátku hodně tvrdý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ! Úplne s tebou súhlasím. Ja som si kúpila minule medium ako stále a bol na mňa tvrdý tak som sa teraz rozhodla pre soft.

      Odstrániť
  5. kefku som tiež používala ale odložila som ju nejako rychlo sa nanej vyhnu štetiny tiež sa mni pači že je makka ale na druhej strane mam pocit ako keby zuby poriadne neumyje lebo je velmi jemna ale teraz som konečne našla dobru od signal nema drsne štetiny ako medium od colgate ta bola teda hrozna.. pekny članok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je pravda, že pri mäkšej kefke je treba tie zuby umývať dlhšie ale pri tejto kefke mi to vôbec nevadí :)

      Odstrániť
  6. Ja milujem kefky od Curaprox, mne mäkké štetiny úplne vyhovujú :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám stejný zubní kartáček a jsem s ním spokojená stejně jako ty!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kartáčky Curaprox jsou bezkonkurenční!! :) A tělová mléka Garnier mám také moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Užasne typy ! Zubné kefky Curaprox by som za nič nevymenila , najlepšie z najlepších :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Garnier jsem taky používala, i krém na ruce z té řady. A curaprox je pro mě nezbytností :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Telové mlieko ani odlakovač som ešte neskúšala, ale zubná kefka od Curaprox je super! Inú nepoužívam :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Garnier je skvělá značka,podle mě má nejlepší odličovače:) To mléko vypadá strašně lákavě:) Neutrogena je samozdřejmě taky dobrá!:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja so značkou Garnier práveže veľké skúsenosti nemám preto som ju chcela vyskúšať :D

      Odstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)