Wishlist 20.2.2014

Ahojte :) Dneska tu máme historicky môj prvý wishlist takže veci, ktoré si prajem v tejto dobe. Je ich celkom dosť ale vyberiem len tie naj :)

1. Victoria's Secret Fragnance mist


Tak po tomto spreji túžim už fakt dllllho :) Mala ho spolužiačka a musím povedať, že je fakt úžasný :) Problém je však ten, že na Slovensku žiadnu predajňu Victorias Secret nemáme a myslím, že ani nikde blízko :/ Objednávať z ineternetu to taktiež nechcem. Potrebujem totiž tie vône cítiť a tak si vybrať. Ale raz ju rozhodne budem mať ! :)




2. Voľná biela košeľa

No nie je úžasná ? :3 Presne takúto košelu chcem (možno nie až taú voľnú) a brala by som ju hned v 3 farbách :) V bielej, svetlo modrej a svetlo zelenej :)

Fotka z: https://www.facebook.com/pages/FASHION-Slovakia/251150041573874



  3. Štetce od Fräulein3°8

Ja som na tieto štetce počula len samé chvály a mne pripadajú tiež celkom fajn už vzhľadovo. Nevyzerá to ako niečo lacné a nepoužiteľné na tvár. Určite si ich plánujem v blízkej dobe kúpiť :)
Fotka z: http://krinolina-prettywoman.blogspot.sk/2012/10/fraulein-38-12-pcs-brushes-set.html

 4.  Kate Moss lipstick 

Kate Moss rúže majú neskutočne úžasné farby :) Mne sa neskutočne páčia a preto by som jeden z nich určite rada vlastnila. Mňa najviac láka odtieň #110 :) Je to taká krikľavá ružová. Potom by som určite rada skúsila nejakú tu NUDE farbu alebo úúúplne svetlučkú ružovú :)



5. Nailpolish Colorama (LE – Brocades) Knitted Gold by Maybelline

Už na prvý pohľa som sa doň zamilovala :3 Je to tak úúžasný odtieň :) Proste luxus :) Bohužiaľ ho neviem nikde zohnať, takže keď viete kde ho zoženiem určite napíšte :))

brokatovepoteseni_05
Fotka z: http://getthelouk.com/?p=4045

 6. Samsung Galaxy S4

Tak a nakoniec to najlepšie :) Proste po tom mobile nesmierne túžim :) Bohužiaľ je dosť drahý takže je vážne otázne či sa ho dočkám niekedy a ak aj tak kedy až. Každopádne je úplne úžasný. Má úžasný foťák, rýchlosť mobilu je skvelá a ten výkon. Proste ach !! :)
Fotka z: http://www.extremetech.com/mobile/150785-samsung-galaxy-s4-emerges

 

25 komentárov:

  1. Colorama Brocades sháním už neskutečně dlouho a zatím jsem nepochodila:/ A na ty VS spreje si už taky dělám zálusk, ale pořád se nějak nemůžu rozhodnout, určitě budu objednávat z parfums.cz a zřejmě to střelím podle obalu a buď mi bude vonět, nebo prostě ne:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný wishlist. Po lacích Colorama se zkus podívat v Dmku, já si dřív koupila ten zlatý a teď v úterý jsem brala stříbrný a to tam byly dva poslední. Jinak Rtěnky z kolekce Kate Moss můžu jedině doporučit, patří k mým nejoblíbenějším. a na ty spreje od VS mám taky zálusk :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-february-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V dmku som ich zháňala ale nemali ich tam :/ No skúsim pozrieť najbližšie znovu :)

      Odstrániť
  3. Nádherný wishlist :3 :)
    Tie voňavky VS.. Tú fialovú má moja spolužiačka a je úúúúžastná! :) Proste best!
    A čo sa týka tých lakov, ako písala Lucie, videla som ich v DMku ;) Skús tam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sprej musí být skvělý! taky bych si ho ráda pořídila, ale z internetu je to docela riskantní,protože nikdy nevím jak to může vonět. Ale věřím v to, že většina těhle sprejů voní nádherně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie voňavky od VS môžu byť super. Laky Colorama som zazrela v DM, no konkrétne na odtiene som sa nekukala. Rúže od Rimmel Kate, tak okolo nich vždy chodím a tvárim sa že ich nevidím bo by som to tam musela všetko vykúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah tak môj priateľ ma už stále okolo stojanov s dekoratívnou kozmetikou ťahá preč :D

      Odstrániť
  6. Uplně nejdokonalejší wishlist! Victorias secret je boží! :) Máš super blog, budu ráda, když se koukneš i ty ke mne :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nějakou tpodobnou košili bych taky moc chtěla:) se zlatými doplňky vypadá fakt skvěle!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. lovely post dear
    thanx for dropping by my blog
    sure i would love to follow
    im following u on gfc
    hope u will follow back
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá košela by sa mi zišla <3 <3 asi by som si zobrala hned 3 v bielej.. Mám takú smolu, že keď je biela rýchlo sa zamaže... Už som také dosť týchlo odpásla..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, ja mám zatiaľ iba jednu bielu, ale do zásoby by som si kúpila ešte päť :-) A samsung S4, ozaj ach, ale pre mňa viac mini! Tak nech sa Ti podarí, čo najskôr dopracovať k veciam z wishlistu :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super wishlist, VS ♥ a rtěnku od Kate mam taky jednu, je super a drží :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Volnou bílou košili jsem si zrovna objednávala :). Je to super univerzální kousek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. kosielka je fakt krasna mamm podobnu len v hnedom a zltom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. TAKY BYCH BRALA VŠECHNO!! hlavně ten lak, ten vypadá opravdu skvěle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super wishlist! :) Tu košili bych brala, ale mám pocit, že mi absolutně nesluší :(

    OdpovedaťOdstrániť
  16. takú bielu voľnú košelu zháňan už straašne dlho. inak super wishlist :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  17. perfektný príspevok :)
    http://msiv1k.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Biela košieľka je úžasná! V poslednej dobe som si veľmi obľúbila košele volnejšieho strihu :)
    Tvoj blog som objevila len dnes. Máš to tu veľmi pekné :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)