TAG - 50 faktov o mne

Myslím, že tento TAG je vo svete blogerov a youtuberov dosť známy. Poviem pravdu, že trošičku mám strach sa doň pustiť. Je toho naozaj dosť :D Tak ja pevne verím, že keď už nie všetky ale aspoň zopár si ich prečítate :) Ktovie, možno sa medzi vami nájde niekto práve ako ja :P


1. Som neskutočne lenivý človek.
2. Mám veľmi čudnú povahu a som dosť náladová.
3. Som nerváčka. Keď ma niekto naštve som schopná ho aj dobiť.
4. Neviem sa pretvarovať a baviť s ľuďmi, ktorí ma nezaujímajú a nudia.
5. Nemám nervy na hlúpych ľudí. (hlavne keď niečo vysvetľujem)
6. Hovorím anglicky, celkom aj španielsky, učím sa rusky a učila som sa kedysi aj nemecký jazyk ;)
7. Zbožňujem spoznávanie nových kultúr.
8. Milujem španielsku a taliansku kultúru, zvyky a spôsob života.
9. Celkovo milujem Taliansko (kde som bola už 6 krát), tamojších ľudí, prostredie a jedlo :3
10. Veľmi rada počúvam Reggaeton (španielsky a latino-americký štýl hudby a tanca.. je známy hlavne v Puerto Ricu)
11. Kedysi som reggaeton aj tancovala :))
12. Blogovaniu sa venujem od 10 rokov.
13. Prvý blog bol na BLOG.CZ a bol snáď úplne o všetkom (somarinky)
14. Mala som typy blogov: o mne, móde, diár, hlúposti a Justin Timberlake
15. Ku tomu Timberlakeovi .. Nebola to fun page ! Len jeho fotky .. platonická láska ♥ :D (mala som 12rokov)
16. Zbožňujem kung-fu filmy, Celkovo filmy kde sa zabíja a masových vrahov :D
17. Milujem mäso a nechápem ľudí, ktorým nechutí.
18. Prvý krát som sa zamilovala v 13 rokoch a hrozne sa sklamala (bola som hlúpa)
19. Nenávidím matematiku a vôbec ju neviem pochopiť tak rýchlo ako iní ľudia :/
20. Tento blog je môj prvý a snáď aj jediný a posledný blog na BLOGGER.COM
21. Mala som naj kamarátku s ktorou som bola každý deň vkuse a bolo to úžasné obdobie vtedy :)
22. Mám rada ružovú farbu :))
23. Mám prirodzene dlhé pekné a skvelo vyzerajúce nechty :3 :D
24. Vlasy mi nevedia dorásť viac ako po prsia.
25. Prvý melír som si dala v 12 rokoch a nafarbila vlasy v 13-14
26. Keď sa fotím sama alebo ma fotí sesternica či kamarátka je to ok. Pri iných som však veľmi nesvoja.
27. Baví ma blogovanie.
28. Veľmi rada sa líčim a rada líčim aj druhých :)
29. Mám brata, ktorý má 14 rokov a neskutočne mi lezie na nervy.
30. Neskutočne mám rada svojich rodičov, s ktorými mám dobrý vzťah.
31. Nemám ani jeden rok bez toho aby som aspoň na týždeň - dva neodišla mimo SR.
32. Milujem sladkosti a čokoládu.
33. Mám často perverzné narážky :D
34. Nemám rada závistlivých a neprajných ľudí.
35. Milujem sviečky :3 Mala by som ich všade :D
36. Od mala mám problémy s pokožkou a ekzémy.
37. Mám histamínovú intoleranciu
38. Moje oči menia farbu podľa počasia :DD
39. Keď sa smejem robí sa mi jamka na líci :/
40. Nie som rasistka ale tie tmavé zvery čo sa nevedia správať by som vyhostila z krajiny.
41. Som večne nespokojná.
42. Som perfekcionistka ( keď niečo nie je dokonalé ako chcem, som nervózna)
43. Raz keď som dostala amok som sa pobila z jednou mrchou (2-3 roky dozadu)
44. Keď som bola malá bola som veľmi tučná.
45. Mám malé zúbky :DD
46. Milujem prácu vo photoshope a grafiku.
47. Rada retušujem škaredých (neznámych) ľudí a robím z nich nádhery :D
48. Keď som sama doma, chodím v spodnom prádle, spievam si a tancujem :D
49. Mám perverzný dátum narodenia =  6.9. :D
50. Stále keď mám nového sledovateľa, teším sa ako malé decko :D



23 komentárov:

  1. Zbožňuju takovéto články! Máme hodně společného, např. perverzní narážky.. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S těmi jazyky tě obdivuju. Jinak v té náladovosti se teda úplně vidím. Kung-fu filmy, hmm, ty mě nikdy nebraly, zajímavá záliba:D Se 40. jinak úplně souhlasím..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tými filmami to mám po ocovi :D Ako malá (10r) som chcela byť nájomnou vrahyňou :D

      Odstrániť
  3. hehe to by človek o tebe ani nepovedal že by si sa pobila:) 9,10,44 možem povedať aj o sebe ale je určite toho aj viac nebudem ti tu vypisovať vela čísel:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super článek, taky se na něho chystám .....pár faktů máme společných :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máme veľa spoločného :D

    akurát u mňa prebieha giveaway :)
    http://maccarolinee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc povedený TAG:) Moc se ti povedl:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super TAG! Máš nádherný blog ♥ chcela by som sa spýtať, kde upravuješ fotky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 33 máme úplně stejnou:DD! a jinak skvělý tag :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great TAG!! Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Velmi rada čítam tagy. Od jednotky po päťku som si sama pre seba prikyvovala hlavou že "áno áno aj ja" :D určite máme spoločných čísiel viacej. Tiež som chcela urobiť tento tag, ale nev iem či by som vedela o sebe povedať 50 faktov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite budeš vedieť :) Zo začiatku ťa síce žiadne napadať nebudú, ale ku koncu by si ich vymyslela ešte aj sto :D

      Odstrániť
  11. Zajímavý tag :D No můžu ti říct, že já jsem taky dost výbušná a několikrát jsem se pomlátila, ale spíš s klukama..:D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Miluju tagy. Máme toho strašně moc společného jak tak koukám :)
    Především jsem líná, náladová, nervní.. :D perverzní narážky, mám ráda svíčky.. sladkosti ♥
    Tento TAG mě inspiroval, viděla jsem ho již na více blogách, asi ho též napíšu.. :)

    Ten GFC mi nešel. Děkuju za pokus, ale snad na to časem přijdu :) Nicméně jsem tím sledováním myslela, zda bychom se stali navzájem pravidelnými čtenáři? :)

    OdpovedaťOdstrániť

  13. Thx for the follow, following back on GFC #57
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  14. wau jsem na tvém blogu dnes poprvé a hned mě zaujal tvůj design ? dělala jsem ho sama ? a TAG je fáájne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Design som robila sama ak sa na to pýtaš :D A ďakujem :D

      Odstrániť
  15. miluju tyhle tagy :-D
    aaaa mám společnou: 1,2,3,4,5,13,14,17, 20,21,24,27,28,32,33,34,35,41,42,48,50 .. čiže je toho docela doooost :-D :-D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mohla by som sa ťa spýtať ? Koľko máš rokov ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)