Moon light look

 Ahojte :) Keďže už dlho som nerobila žiadne líčenie tak som sa rozhodla, že už konečne nejaké urobím. Dnes je to s témou MOON LIGHT (mesačný svit). Prečo vlastne takáto téma ? Kombinovala som tieň, ktorý bol v sivo-metalicko-modrom odtieni s čiernym tieňom. Tieto dve kombinácie mi samy o sebe evokujú večer, mesiac, noc, niečo magické a tak mesačný svit sa mi zdal ako skvelý názov tohto líčenia. Orámovanie oka čiernou ceruzkou tomu dodalo ešte tmavší a záhadnejší pohľad a tvar očných tieňov mi predĺžil oko a urobil ho zaujímavejším. Mne sa toto líčenie páči. Veď občas treba trošku tej extravagancie. :) Na denné líčenie by som to asi neodporúčala ale kto si na to trúfne tak prečo nie :)


 Pri tomto líčení som sa doslova vyhrala. Keďže mám na oku suche miesta resp. fľaky ťažko sa mi tieňovalo (tieň z tých fľakov nechcel ísť dole). Takže som to fakt musela doslova drieť a potom zas dokreslovať a tak ďalej. Najprv som naniesla make-up, potom korektor, púder a až tak som začala líčiť oči. Na oči som najprv naniesla tieň (shade 12) z MUA paletky a na ten som jemne vrstvila a strácala čierny tieň (shade 11) taktiež z MUA paletky. Svetlým tieňom (shade 1) z MUA p. som zosvetlila miesto pod obočím. Oči som orámovala čiernou ceruzkou a následne naniesla špirálu. Na ústa som naniesla make-up, na ten som naniesla svetlý rúž a na ten tieň z MUA paletky (shade 2). Už som len zafarbila obočie a wualá hotovo ! :)


Použila som :

MUA palette UNDRESSED
Maybelline New York affinitone (16 vanilla rose)
Dermacol compact powder (3)
Essence eyeleliner (black)
Essence eyebrow stylist set
Maybelline new york colossal colum express
Essence coverstick (04)
Essence lipstick (01)
štetce značky: Ebelin, Essence, Catrice


Takto vyzerajú oči z blízka ↑ :) 

+PS: Neviem prečo ale fotky tu na blogu vyzerajú veľmi vyretušovane a neprirodzene, pri tom na počítači vyzerajú v pohode. Zrejme to na blogu nejak automaticky upravuje takže ma to trošku mrzí. Oči našťastie vidno pekne a teraz dokonca ešte viac vynikajú :)



26 komentárov:

  1. riadne ti to pristane k očiam perfektne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto sa ti podarilo :O ..úžasne ti vynikli oči ! :)

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení očí se mi moc líbí a líbila by se mi i fotka s úsměvem :)... Jinak povedené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj som pár fotiek s úsmevom urobila ale nejak sa mi viac k tomuto tajomnému tmavému líčeniu hodila taká tá zlá, nebezpečná tvár :D

      Odstrániť
  4. Líčení je super :) Tajemné..na té druhé fotce vypadáš skoro až nebezpečně! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyjo moc hezké!:) A hodně ti toto líčení sluší:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Luxusní líčení! Moc ti to sluší!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prídi ma takto namalovať v sobotu na ples, sama sa asi takto nenamalujem :D Aké je to krásne!! Pristane ti to k očiam, robí to z teba femme fatale :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Strašne ti to prestane... a je to krásne líčenie, si šikula :)))
    http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líčení se ti povedlo a dělá ti to moc pěkné oči :)

    Nicole blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. moc krásně jsi to namalovala :-)

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. úžasné dymové líčenie! a veľmi ti pristane! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné. Mám ráda takové líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne líčenie a veľmi pekný blog, akurát som na teba narazila a páči sa mi, máš novú sledovateľku :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Odpovede
    1. Určite skús :) Nič ťažké a pri tom zaujimavé :)

      Odstrániť
  15. Krásny look, vyzerá to fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Líčení je úžasné! a Ty jsi neskutečně krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)