I need your advice


Ahojte! Mám veľkú dilemu a to ohľadom otázky .. Točiť videa ? .. Neviem sa rozhodnúť .. áno alebo nie ? Vravela som, že začnem točiť videa až keď budem mať vyšší počet sledovateľov (cca 100). Avšak ide to veľmi pomaly a mňa točenie videí veľmi láka. Nejaké videa som si aj sama pre seba natočila (ohľadom make-upu) ale stále mám nejaký strach to dať na youtube alebo na blog. Neviem , či to niekto bude pozerať, keďže tých odberateľov nemám veľa a celkovo či niekoho vôbec zaujmem.

Preto by som potrebovala vašu radu. Točiť videa alebo nie ?


Ak áno budem veľmi rada ak ma podporíte sledovaním tohto blogu. Tak aspoň budem mať väčšiu istotu, že tie videa bude niekto pozerať. Chcela by som dať aspoň 50 keďže neviem či tú stovku sa mi podarí dať tak rýchlo ako by som chcela.
Totiž nieje to také jednoduché ako som si na prvý pohľad myslela. Avšak verím tomu, že raz tá 100ka príde :)

Budem veľmi vďačná za každého sledovateľa a za každú podporu. 

Ale určite ak máte taký názor, že by som nemala točiť alebo mala počkať atď. , napíšte mi to.
Ja všetky vaše komentáre zhodnotím a potom na základe ich, sledovateľov a mojich pocitov sa rozhodnem :)
------------------------------------------------------------------------

Tak ak ma naozaj chcete podporiť, môj blog sa vám páči a radi by ste videli moje videa zanechajte komentár 


Budete aj veľmi milí ak sa pridáte aj ku sledovateľom tohto blogu (GFC) 




Ďakujem, za každú podporu :)

22 komentárov:

  1. Tak to jsme dvě! Zrovna teď to píšu v článku, že se odhodlávám začít. Ale asi ještě počkám, až se mi trochu zvýší číslo odběratelů na GFC.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Člověk v průběhu času lituje jenom těch věcí, které chtěl zkusit a nezkusil je. Rozhodně jdi do toho! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za pokus přece nic nedáš :) Určitě to zkus a sama uvidíš, jestli to je ono a jestli tě to bude bavit a diváci si tě pak najdou sami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. určite skús dať na youtube a sem nejaké videá. Možno práve to ti pomôže ten počet odberateľov zvýšiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám teda radši fotky, videa si moc nepouštím, ale jestli tě to bude bavit, tak to bude jenom dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za zkoušku určitě nic nedáš :) Takhle můžeš získat určitě i více diváků a čtenářů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem za podporu a milé komentáre :) Zrejme to skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Sisi, pýtala si sa na názor, tak ti poviem ten svoj (: Keďže už nejaký ten piatok sledujem blogy, či už skúsenejších blogerov, alebo aj začiatočníkov, na ktorých "naďabím" len tak náhodou, tak som si všimla, že je jednoduchšie získať sledovateľov na youtube, ako čitateľov na blogu. V dnešnej dobe si veľa ľudí radšej kukne video, ako má čítať celý článok. Mňa sa to osobne netýka (som opačný prípad), ale podľa môjho takého osobného prieskumu je to tak. Na druhej strane, nie každý sa dokáže vo videu dobre prezentovať. Videla som blogerky, ktoré písali fakt super články, ale vo videách nepôsobili vôbec prirodzene a tak nejak sa proste nevedeli týmto spôsobom vhodne prezentovať, u iných to je zas naopak. Dnešný večer som venovala tvojmu blogu (objavila som ho úplnou náhodou) a myslím, že si fajn kočka, tak ak máš tú túžbu skúsiť to s videami, tak choď do toho a sama uvidíš, či ti táto forma prezentácie seba samej sadne, alebo nie. Za pokus nič nedáš. Držím palce (:

    missylucys

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Neskutočne si cením tento komentár :) Že si si dala námahu ho napísať a podporiť ma :) Mám rovnaký názor vlastne ako ty .. takže dúfam, že mi videa celkom pôjdu pretože to asi risknem :))

      Odstrániť
    2. fuha, tak vidim, že som asi jediná, ktorá to berie inak. Mna videá nebavia. Ja si radšej prečítam článok, alebo časť článku, čo ma zaujíma, ako pozerať video, a čakať alebo posuvať ho s tým, že v ktorej minute konečne bude hovorené napr. o tom makeupe. V článku si lahko nájdem, čo potrebujem ...

      Odstrániť
  9. Určite začni :) každý raz začínal a treba mat nervy a vytrvať a ľudia budú prichádzať :) mat krásny blog a videá bude tiez TOP ;) :) <3
    Pozývam na GIVEAWAY :)
    Fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsem pro všemi deseti. Já si k tobě kliknu vždycky tak jednou týdně a pokochám se, co je u tebe nového. Videa by mě potěšily - jsi krásná a bude se na tebe moc dobře koukat ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem za komentáre :) Nečakala som to :) Len chcem aby ste vedeli, že aj vďaka týmto komentárom som sa rozhodla, že tie videa točiť budem :) Neviem, kedy bude prvé (škola, povinnosti a tak..) ale snáď čo najskôr :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Som veľmi rada, že si sa rozhodla točiť videá a už sa teším na prvé :3 Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja osobne videa vobec nesledujem. Radšej si prečítam článok, a normálne som niekedy sklamaná, ked vidim zaujímavý názov článku, chcem si prečitat a tam video. To hned vypinam. Ale vidim, že som asi jediná, vid komentáre vyššie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ak ak budem točiť videa, písaniu článkov sa nevzdám :) Takže tu bude aj článok aj video :)

      Odstrániť
  14. Prečo nie. Za skúšku človek nič nedá. Len nejaký ten čas strávený natáčaním, strihaním... Aj ja sa chystám na video, teda mám ho v pláne niekedy raz :D A až keď hodíš video do placu, až potom zistíš, či sa to ľuďom bude páčiť alebo nie, lebo až keď uvidia ako budeš vo videu pôsobiť ako ho podáš, až potom budú vedieť, či budú sledovať aj videá alebo nie. Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)