I ♥ FOOD

 Ahojte, najprv by som sa chcela poďakovať všetkým milým komentárom a blogerkám, ktoré ma podporili v predošlom článku. Nesmierne si to vážim :))
 A teraz prejdime k pointe tohto článku :) Jedným slovom proste milujem jedlo. Pre mňa jedlo neznamená len nutná časť života ale hlavne potešenie. Som na jedlo dosť zaťažená a fakt nemám rada keď mi niekto núka jedlo, ktoré je zle urobené :D Proste potrpím si na kvalitné suroviny a kvalitné jedlo.
A týmto článkom vlastne chcem ukázať nejakú tu časť z toho ako sa stravujem ja :)

/Tagliatelle cestoviny (rezance) / Fettucine s paradajkovou omáčkou/
/Paradajková omáčka / Nastrúhaný parmezán/


/Mrkva / šalát ala La-Sissi :D

Neviem ako vy ale ja keď som bola v Ríme neskutočne som si obľúbila toto jedlo :) Fettuccine s paradajkovou omáčkou a s parmezánom :3 Tam to síce robili podľa pravých receptúr a oveľa lepšie, no aj táto varianta z obchodu mi neskutočne chutí :)

Čo sa týka druhého obrázku, len chcem ukázať a podotknúť, že začínam zdravo žiť :D Doteraz som fakt šaláty veľmi nejedla a zeleninu už vôbec (totiž mi nechutí). Mám teraz isté problémy a korenisté, nezdravé a všelijaké také jedlá by som jesť nemala. Tak som sa rozhodla KAŽDÝ DEŇ 1 OVOCIE A 1 ZELENINU! Popravde s tým ovocím mi to celkom vychádza ale pri tej zelenine je to horšie :D Avšak zachutila mi mrkva, ktorú si chrumkám pri filme miesto číps alebo popkornu :D

A prečo šalát ala La-Sissi ? Myslím, že tento šalát veľa z vás veľmi dobre pozná ale trošku inak. Väčšina ho pozná ako paradajky, mozarella, olivový olej a rukola. No keďže ja som vyberavý typ a čo sa týka zelených listov a zeleniny som na tom dosť biedne, tak som to vymenila za špenátové listy :) Ktoré mi omnoho viac chutia :)

----------------------------------------------
Dúfam, že sa vám aj takýto typ článku páči :) 
Určite napíšte či tieto jedlá poznáte, či ich máte radi  alebo ako ste na tom so zeleninou vy :) 


14 komentárov:

  1. To rozhodně nejseš sama! Není nic lepšího než chutně uvařené Tagliatelle těstoviny :-) Jedla bych to celými dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moje slová ! :) Talianske jedlo je proste perfetto ♥

      Odstrániť
  2. Máš nádherné záhlaví. A ty božské fotky jídla.. omnonom ^_^ mám hlad.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som skor nemusela jesť ovocie vobec niako mi to nechybalo radšej som si dala čokoladu,... ale teraz som to zmenila už dlhšie sa snažim zjesť aspoň 2 ovocie.. so zeleninou som nemala problem na raňajky som si jej k pečivu vedela nakrajať dosť papriku, rajčinu, reťkovku všetko čo som našla ale niekedy som ani tu zeleninu nejedla .. ale teraz sa fakt snažim .. treba ju jesť aj dosť zasýti človek si mysli že nie ale je to naopak:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to mala práve že naopak. Ovocie som kedykoľvek len tak zjedla, na desiatu, na raňajky, ale čo sa týka zeleniny tú som zjedla akurát v polievke .. ako vážne. Teraz jem 1 krát denne zeleninu (niekedy aj viac krát) a 2 krát denne ovocie :) a Dúfam, že po čase budem jesť tej zeleniny a ovocia ešte viac :)

      Odstrániť
  4. To první vypadá dobře. Taky jsem vybíravá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňamky :)) Ja som tiež vyberavá, nieste sami :D My thoughts

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně zelenina ani ovoce nikdy nevadilo, ale jsem líná si pro to chodit do obchodu a mamka toho tolik zdravého moc nekupuje ... takže tak. :D Ale jinak to vypadá moc dobře, a držím palce, ať zelenine přijdeš na chuť a třeba to s tím ovocem i s tou zeleninou navýšíš ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aj ja som vyberavá ale tieto jedlá vyzerajú brutálne dobre :33

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tyhle články mám moc ráda, mohly by být častěji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite budú :) Už teraz pripravujem jeden takýto :)

      Odstrániť
  9. Ahoj a ďakujem za veľmi pekný koment na blog (: ja tvoj pozerám už dlhšie :3

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)