Bananas with walnuts and honey



Ahojte :) Tento článok sa bude znovu týkať jedla a znovu zdravého jedla. Keďže som chcela vymedziť sladkosti s tým, že mi škodia a nejesť keksíky a všelijaké hlúposti, moja túžba po sladkom neprestala (sladkosti jednoducho milujem). Rozhodla som sa spojiť zdravé s chutným a musím povedať, že mi to veľmi chutilo. Táto kombinácia je veľmi známa. Veľa ľudí si toto robí na palacinky :) A nie je to žiadna veda. Úplne rýchle a nenáročné jedlo, ktoré zasýti, dodá vitamíny a uspokojí vašu túžbu po sladkostiach ;)

Banány obsahujú  vitmín B-6 ale aj vitamín C a množstvo ďalších prospešných látok pre vaše telo.  Taktiež vlšaské orechy obshaujú veľa zdravých látok ako napríklad horčík, železo, vitamín B-6, vápnik... A med je taktiež zdravý, všetko sú to zdravé suroviny a rozhodne si myslím, že je lepšie si dať toto ako sa napchávať sladkosťami, ktoré obsahujú mnoho zlých látok a sladidiel :)

Je síce pravda, že banán aj med obsahujú veľa cukru takže ak chcete chudnúť neviem či to je dobrá voľba ale vždy lepšie toto ako sa napchávať sladkosťami z obchodu :) Ja schudnúť nechcem, chcem iba zdravšie žiť a cvičiť takže pre mňa je toto skvelý sladký olovrant ;)

---------------------------------------------------

+ fotka sviečky, ktorú sme dostali od jedných známych.. krásne vonia po pomarančoch :))

 *Fotky boli robené večer. Prvé dve pri zasvietenom svetle a tretia v tme. Takže sa ospravedlňujem za ich kvalitu. Podstatné som však vystihla :)

24 komentárov:

  1. Myslím, že je to nejlepší náhrada za sladké. Taky sladké zbožňuju, nemůžu si odpustit sladké snídaně a často i svačiny. Hubnout nechci, tak si myslím, ale rozhodně je lepší jíst sladké v dopoledních hodinách, než to pak "dohánět" večer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hovoríš mi z duše ! :) Aj keď ja som ten typ čo veľmi rád pred spaním chodí vyžierať chladničku :D

      Odstrániť
  2. Já nemám ráda vlašské oříšky:) ale s jinými by to byla mňamka:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež radšej preferujem iné oriešky ale doma sme mali iba tieto :) Tak som urobila jedlo čo kuchyňa dala :D

      Odstrániť
  3. Vypadá to opravdu dobře :) a ráda dám vzájemné sledování :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, vypadá to lákavě :) Asi taky někdy něco podobného zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiež sa snažim vyhnuť sladkostiam ako sa len da ale predsa sa to niekedy nepodari, toto vyzera fakt vyborne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to dobře :-) taky se v poslední době snažím jíst víc zdravě, ale jednou za čas ani já nějakým sladkostem, dortíkům nebo sušenkám neodolám :-) Většinou si dělám to samé, ale přidávám mandle, jablko či cereálie :)

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som napríklad dnes mala Oreo :D Takže rozhodne teraz neplánujem vylúčoť všetky dobroty, ktoré zbožňujem ale jesť zdravšie ako doposiaľ :) Mmm s cereáliami to môže byť zaujímavé :) Dík za typ :)

      Odstrániť
  7. oh this is just the perfect breakfast!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpovedaťOdstrániť
  8. God, it has to be delicious.
    Greate blog,
    Hugs from Poland

    http://claudielle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. radšej sladké prírodné veci, ako umeliny kupované v supermarketoch, všakže :) banány jem každý deň a nedám na ne dopustiť a myslím, že v tejto kombinácii budú ešte lepšie :) aj keď ja si dám orechy skôr lieskové :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bože to vypadá skvěle! Hned bych si dala.. omnonom ♥
    Máš moc hezký blog. Líbí se mi. ☺
    Nedáme navzájem sledování? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňaaam, vyzerá to super! Robíš chuťky.. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mňaaam, vyzerá to super! Robíš chuťky.. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já jsem taky přestala jíst sušenky a různé dortíky a jím zdravěji! shodila jsem 6 kg aniž bych chtěla, jen díky tomu, že si ráno dopřávám ovesné vločky s ořechy a sušeným ovocem, smíchané s bílým jogurtem a moc mi to takhle chutná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja dúfam, že žiadne kilá nezhodím :D Skôr by som chcela pribrať resp. nabrať objem :)

      Odstrániť
  14. hi dear
    thanx for dropping by my blog
    would u like to follow each other on gfc bloglovin facebook instragram
    let me know
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mňaaam tak takúto kombináciu mám rada aj ja :)) ale na palacinky som to ešte neskúšala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. A byla bys tak hodná a napsala mi co to je to GFC? :D
    Já jsem na blogspotu nová a některé věci ještě neznám..
    Jinak blogy co sleduji mám na svém blogu úplně dole jestli myslíš tohle ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)