TAG - Toto alebo tamto ?

Ahojte :) Tak a znovu je tu TAG :) Dúfam, že sa vám moje tagy páčia :) A tak sa dozviete znovu niečo nové o mne :) Budem rada aj ak zanecháte komentár :))


1.Lícenka alebo Brozner ? 
Ešte nedávno by som povedala lícenka ale teraz váážne neviem
2.Rúž alebo lesk ? 
Rada to striedam :)
3.Linky alebo špirála ? 
Špirála..ale najlepšie špirála a linka dokopy :D
4.Make-up alebo korektor ? 
Korektor, keďže moje fialovo-zelené kruhy pod očami make-up nezakryje 
5.Neutrálne alebo farebné líčenie ? 
Rozhodne neutrálne :) Hnedá je naj :)
6.Štetce alebo hubičky ? 
Rozhodne štetceeee !! 
7.Prirodzené nechty alebo umelé ? 
 Svoje mám dosť dlhé a pevné takže prírodné :)
8.Svetlé alebo tmavé nechty ?
Kedy ako :)
9.Zdobené alebo čisté ? 
Väčšinou čisté ale na sviatky a podujatia zdobené 
10.Telové mlieko alebo maslo ?
Mlieko !!
11.Sprcháč alebo tuhé mydlo ?
Sprcháč, tuhé mydlo neviem držať v ruke ked je mokré :D
12.Krátky rukáv  alebo dlhý ? 
Krátky :)
13.Sukňe alebo šaty?
Nosím skôr šaty ale mám rada oboje :)
14.Pruhy alebo kocky ? 
Pruhy !!! tie pchám úplne všade :D 
15.Žabky alebo sandále ?
Do mesta sandále a ku vode žabky :)
16.Šatky alebo klobúky ?
Šatky nosím ale jedine okolo krku :D
17.Lodičky alebo baleríny ? 
Balerínky... s lodičkami som veľmi vysoká :/
18.Náramky alebo náhrdelníky ?
Náhrdelníky :3
19.Dlhé alebo krátke vlasy ?
Dlhé jednoznačne !
20.Kučeravé alebo rovné ?
Zbožňujem úplne kučeravé vlasy alebo úplne rovné .. ja mám však také nepodarky kučery a občasne vlnisté 
21.Drdol alebo cop ?
Ako kedy ale skôr drdol :)
22.Tmavé alebo svetlé ? 
Svetlééé !!! :)
23.Zopnuté alebo rozpustené ? 
Rozpustené ako inak :3
24.Dážd alebo slnko ? 
Slnkoo :)))
25.Leto alebo Zima ? 
Leto.. radšej by som sa varila pri 37° ako mrzla v -15°
26.čokoláda alebo vanilka ? 
Čokoláda .. na tej som závislá :D
27. Čaj alebo káva ?
Ráno je to jasné- káva .. ale poobede je to taká bitka o moju priazeň :D

28. Seriály alebo filmy ?
Ako kedy .. ale asi skôr filmy :)
29. Toto alebo tamto ? :D
Hmm toto .. alebo skôr tamto .. nie nie .. toto :) :D



+ môj dnešný make-up

Maybelline New York affinitone, Dermacol lipstick (08), MUA palette Undressed, eyebrow pencil Catrice, Maybelline New York mascara The Colossal volum express

20 komentárov:

  1. Tohle patří mezi mé oblíbené články!:-)Moc pěkné!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám to podobně, i když spíš vždycky něco mezi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej, ty si Kosicanka? este som ta nezahliadla, tak vitaj v blogovom svete :) Tag bol mily, a som sa zasmiala pri predstave, ked sa caj/kava poobede biju o tvoju priazen :)

    ps. Dakujem za tvoj mily komentar, ktory si mi nechala na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno som :)) a ďakujem :) Tak dneska napríklad vyhrala káva :D Nieje zač :)

      Odstrániť
  4. Moc pěkný tag a na těch fotkách ti to strašně sluší

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc hezký tag:) a krásné líčení!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You look so pretty! ;) Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý tag :) Tyhle tagy mě hodně baví ;) A na fotkách ti to moc sluší!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý tag :) A na fotkách vypadáš úžasně ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super príspevok :) Chceš sa vzájomne sledovať ?? → zivotpubertiacok.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ma prekvapilo že máme toľko spoločných odpovedí :) Strašne ma bavia čítať tagy tohto typu :) ! Mimochodom si strašne sympatická a dobre vyzeráš, len tak dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja mam taketo clanky naozaj rada, v mnohom sa zhodneme. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tag je super! krásné líčení! moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jsi strašně krásná! A zábavný tag!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)