PRAHA ♥




Ahojte! Tak teda konečne sú tu fotky z Prahy :)) Bola som to vlastne iba 1 deň a 1 deň v Kladne ale ja sa tam raz vrátim ! :D Praha je úplne úžasné mesto, má veľké čaro a na mňa zanechala už po tretí krát veľký dojem. Dúfam, že sa podarí a leto 2015 tam budem brigádovať a neskôr tam pôjdem na školu :) Jediné čo mi tam vadí je ten veľký ruch a kopu turistov ale na to by sa snáď aj dalo zvyknúť :D Tak to je odo mňa všetko :)  Pozrite si fotky :)

                                                 







 

9 komentárov:

  1. Krásné fotky. Jsem moc ráda, že se Ti tam líbilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky :) já v Praze bydlela do svých 17 a půl, takže pro mě je Praha spíš okoukaná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Praha je uzasna!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvele fotky, Praha je veru krasna. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)