Oh school, dont take me my blog !


Ahojte :) Viem, že som sa tu na blogu dlhšie neukázala ale asi vám aj podľa názvu článku došlo prečo. Posledné dva týždne boli naozaj náročné. Opraviť všetky tie známky bolo priam umenie. Nebolo čas skoro na nič a nie to ešte na blog. No prehlasujem, že známky sú opravené (aspoň väčšina) a môj blog znovu ožíva:) Dúfam, že cez víkend bude svietiť krásne slniečko aby som mohla niečo nafotiť :)

No a čo sa týka ešte tej školy tak vám tu dám aj moje známky zo všetkých predmetov a pár slov k nim ;)

  • Matematika: 2
  • Slovenčina: 2
  • Angličtina: 2
  • Ruština: 1
  • Chémia: 3
  • Fyzika: 1
  • Dejepis: 1
  • Umenie a kultúra: 1
  • Geografia: 2
  • Telesná výchova: 2
  • Informatika: 2
  • Biológia: 3


Priemer známok je 1,83 a to je podľa mňa dosť oničom. Dúfala som v priemer najviac 1,7. Hlavne čo ma dosť mrzí je biológia,  z ktorej mi dala 3 a osobne si myslím, že biológiu viem na viac ako 3ku. Potom je to telesná výchova.. ako vážne.. hanbím sa, že mám 2ku z telesnej. Neviem skákať cez švihadlo. Ach jooo. No a aby som sa len nesťažovala tak som úplne šťastná, že som vytiahla matematiku z 3ky na 2ku :) A fyziku na 1ku :)

No a teraz si veľmi dobre pozrite tieto známky a hlavne tie 3ky !
Pretože koncoročné vysvedčenie bude bez 3ky a bude mať výsledný priemer najviac 1,5 !! :D

9 komentárov:

  1. Máš veľmi dobré vysvečko :) Ja už školu nemôžem ani cítiť, zachvíľku maturujem a už to chcem mať všetko zasebou :)
    Adysha / follow :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na prvacku na gympli to neni bohviečo :/ tak to ti verím :)

      Odstrániť
  2. Ja myslim, ze to jsou pekne znamky... A navic....v budoucnu nebude nikoho zajimat jestli jsi mela prumer 1,00 nebo 1,8... A jestli jsi v prvaku, tak to vubec! Vzdyt je to ze zakladky skok a najednou po tobe neco chteji :) ja mela na gymplu jednu trojku a to v prvaku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ale na vysoké školy sa to celkom aj vyplatí :)

      Odstrániť
  3. Lovely blog!
    Would you like to follow each other on GFC and FB?
    Let me know... I will follow you back!!!!
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to jsi šikulka :-), na střední si stejně vždy s úsměvem moc ráda vzpomenu.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I'm following you back Silvia.... Keep in touch!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéj chémia a biológia moja milovaná :)) Ja som sa snažila celý gympel mať dobré známky práve kvôli vysokej a nakoniec tam, kam som išla, vôbec známky do úvahy nebrali a to som mala priemer 1,11 a nič mi to nepomohlo :D Ale všade je to inak, takže niekomu sa to môže oplatiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Známky sú super :D Na akú školu chodíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)