TAG - Spoznaj ma lepsie

Otázky

1.Sú tvoje vlasy od prírody rovné alebo kučeravé ? 
- Bohužiaľ Kučeravé

2.Farbíš si vlasy? Ako často ? Chodíš ku kaderníčke ? 
- Farbím si vlasy na blond, keďže sú také popolavé. Asi tak raz za 3 mesiace (nerada si ich farbím) a ku kaderníčke nechodím (Veľa výdavkoch by som mala :D)

3.Nosíš každý deň rovnaký účes alebo to nejako striedaš ? 
- Väčšinou rovnaký. Rozpustené vlasy občas na stred a občas na bok (cestička) :)

4.Robíš si sama  manikúru alebo chodíš ku nechtárke ? 
- Robím si ju sama ale dosť často si vôbec nelakujem nechty (ničia sa mi)

5.Lakuješ si nechty na nohách len v lete alebo aj v zime ? 
- Iba v lete :D

6.Ako dlho sa maľuješ ? 
- Tak do školy 7 minút a niekde do mesta takých 15 minút :D

7.Maľuješ si najprv oči alebo si dáš make-up ? 
- Najprv make-up ;)

8.Ako často nosíš umelé mihalnice ? 
-Mala som ich na sebe len dva krát a nieje mi to pohodlné :D

9.Maľuješ sa každý deň ? 
-Ak chodím na verejnosť tak áno :D Ak som chorá tak nie :D Pri mori sa nemaľujem ;)

10.Zbieraš kozmetiku alebo máš doma len čo potrebuješ ? 
-Len to čo potrebujem ;)

11.Maľuješ sa v prípade,že si celý deň len s rodinou ? 
- Nie, iba ak sa nudím alebo fotím na blog ;)

12.Vyšla by si niekedy z domu bez make-upu ?
- Jasné :) Do obchodu nemám problém :D

13.Koľko drahých výrobkov vlastníš ? 
- Nie veľa :) Kozmetických veľmi málo :) Tých z oblečenia by bolo viac ;)

14.Plánuješ presne čo si oblečieš ? 
- Nie :) Iba ak idem na nejakú párty alebo slávnosť a také niečo :) Inokedy len tak ráno čo ma napadne :D

15.Ako často striedaš kabelky ? 
- Nie často :) Mám svoje obľúbené kúsky a tie si jedine striedam :D

16.Kedy vstávaš a kedy chodíš spať ? 
- Cez víkendy vstávam tak o 10:30 a cez školu o 6:30. A spať chodím okolo 1 ráno a cez školu o 23tej.

17.Ako často cvičíš ? 
- Na telesnej a keď ma chytí pocit tučného brucha :D

18.Pravačka alebo ľavačka ? 
- Pravačka 

19.Aká si vysoká ?
- 174cm 

20.Akými jazykmi hovoríš ? 
- Slovensky a česky :D...... no dobre ešte anglicky, španielsky a trošku rusky :P

21.Koľko máš zvierat ? 
- Bohužiaľ už žiadne :( Mala som ale morča Lulu :/

22.Čítaš komentáre na blogu ? 
- Stále si ich čítam a za každý som nesmierne rada :)) Je to fakt pre mňa radosť :))

23.Máš zoznam s produktami,ktoré chceš vyskúšať ? 
- Nie ale ak nejaká blogerka o niečom zaujímavom hovorí tak si to zapíšem a dosť často si potom podľa toho vyberám :)

24.Ako si prišla na názov svojho blogu ?
- Prezývajú ma Sisi :) To mi prišlo nudné tak som dala "Sissi" a "la" je v španielčine predložka pre ženský rod :) A ja španielčinu zbožňujem ♥

 + Zdravím všetkých čitateľov z pohodlia domova :)) Aby som sa už išla znovu učiť :/ 

Dúfam, že sa vám tento TAG páčil :) Budem rada ak zanecháte nejaké tie komentáre alebo sa pridáte do GFC :)))

14 komentárov:

  1. Pekný TAG :) niečo nové som sa o tebe dozvedela :D tú 17. máme tak isto :DDD škoda,že ja len na telesnej :D

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej ale my na telesnej makame takže to je až až ako! :-DDD

      Odstrániť
  2. Tag je skvelý :) Tiež sa mi často lámu nechty :) A závidím výšku :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš čo závidieť :/ ...veľa malých ľudí je.. Takže s podpätkami sa môžem rozlúčiť :/

      Odstrániť
  3. Super TAG ;) Taky se mi moc líbí španělština a ráda bych se ji naučila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je veľmi jednoduchá :) bavilo ma učiť sa ju :)

      Odstrániť
  4. Prečo by mali byť kučeravé zlé? Mne sa trochu vlnia a sú baby, čo mi aj závidia. Čiže si ich vyrovnávaš žehličkou či ako?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si ich umyjem, ucesem a vyfukam fenom tak sú vlniste :) ak neham voľne vyschnut alebo idem spať tak su kucerave ;) nezehlim si ich.. Iba ak hore pri cesticke ;)

      Odstrániť
  5. Jéé, moc fajný TAG ♥!! Já si nehty lakuji taky jen v létě na noze :-D. To mě rozesmálo :))!! A do obchodu, kde letím, když něco pochybí a s odpadkovým košem se také nemaluji :-D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nice tag post :D
    Maybe we follow each other! ?
    If yes , let me know when you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tu vysku uplne chapem :D
    ja tiez nemozem nosit opatky, lebo vsetkych muzov prerastiem a nemam to rada:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och ženská ...konečnie niekto kto ma chápe ! :D

      Odstrániť

Thank you for all visits and coments :)