Gingerbreads & How to make special christmas tree


Merry Christmas and Happy New year ! :)


Ahojte :) Tak ja vám chcem zaželať krásne Vianočné sviatky plné pohody :) Dúfam, že štedrá večera bola dobrá :D A že aj Ježiško bol tento rok štedrý :) V tomto článku nebudem hovoriť o svojich darčekoch to až v budúcom, v tomto budem hovoriť o vianočnej pohode, perníkoch ale aj o jednej (pre mňa) novinke a taký typ na Vianoce = ako si vytvoriť špeciálny stromček :) Viac sa dozviete v celom článku :)

Tak nejak v tom zhone som zabudla, že moj blog je La-Sissi a nie La-Sisi :( Keď ja svoju prezývku píšem len s jedným "s" :/ Ale berte akoby to "s" tam bolo :D
Ten pocit, keď sú perníčky dopečené, dozdobené a už len čakáte kedy poleva zaschne :3

Naša vianočná guľa :) Tento rok sme malý modro-strieborný stromček. Mne osobne sa táto kombinácia nejako extra nepáči ale čo narobím .. bola som prehlasovaná :D

.......

Special little christmas tree 


 Tak teda konečne prichádzame ku tomu špeciálnemu vianočnému stromčeku :) Je to stromček vytvorený čisto z niti resp. z bavlny.. čo chcete :) Neverila som, že sa to podarí a že to ide tak jednoducho ale rozhodne odporúčam :) Vyzerá to fakt skvele :) Hore na obrázku môžete vidieť ako sa to cca robí, tak či tak vám popíšem svoj postup :)

Takto dopadol môj stromček :) Myslím, že to hravo zvládne každý :)
Čo potrebujeme na výrobu:
1. Veľký výkres A3
2. nožnice
3. niť alebo bavlnu
4. lepidlo (ja som požila lepidlo na tapety-1 kg stojí okolo 2 eur z toho som použila asi iba 0,2 kg)
5. lak na vlasy
6. ozdoby
7. štetec na nanášanie lepidla 

Postup výroby:
1. z veľkého výkresu urobíme kužeľ, vyčnievajúci papier odstrihneme a zalepíme to lepiacou páskou aby sa to nerozpadlo
2. kužeľ obalíme do potravinovej fólie a natrieme lepidlom
3. začneme úplne zvrchu obmotávať niť okolo kužeľa
4. priebežne pri obmotávaní natierame nite lepidlom a prestriekaváme lakom
5. keď je kužeľ už obmotaný niťou ešte raz ho poriadne prestriekame lakom na vlasy a necháme minimálne 15 hodín schnúť
6. Po vyschnutí zoberieme plochý dlhý nožík a pomaly oddelujeme nite od fólie 
7. keď oddelíme stromček od kužeľa odzdobíme ho → ja som pomedzi medzery medzi niťami dala úchytku čo je na guliach tým pádom som už nič nemusela lepiť←  vy si však na ten stromček môžte kľudne nejaké ozdoby prilepiť 
8. vualáá a máme hotovo :) 

→ → Stromček je síce veľmi krehký a fakt malý (25cm) ale je to pekná dekorácia a nieje to nič ťažké :) Lepidlo môžete použiť asi hocijaké, ktoré sa dobre natiera a ak použijete silnejšie drahšie lepidlo alebo aj vodné sklo tak ten lak na vlasy môžete kľudne vynechať ;) + Nemajte obavy ak pri tom tapetovacom lepidle máte pocit, že to vôbec nelepí .. Ono to len treba nechať vyschnúť :) ← ←


Dúfam, že sa vám DIY aj perníčky páčili a vlastne celý článok :) Budem rada ak zanecháte komentár :) Tak zatíím :)

7 komentárov:

  1. perník aj s tvojim menom blogu pekne sa ti podaril:)) a ten stromček s niťou som skušala ale nepodarilo sa moc asi by som potrebovala ine lepidlo:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľa urobil lak na vlasy :) myslím, že ten to najviac spevnil :)

      Odstrániť
  2. yummy :3 tie perníčky vyzerajú chutne..dúfam,že si mi nejaké odložila :P

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne:)

    PS: Zvu te na svoji po vanocni giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)