Dream Pure BB cream & Affinitone by Maybelline New York


Tak dneska to bude recenzia znovu značky Maybelline New York. Tento krát veľmi pozitívna a bude sa týkať make-upu a BB krému :) 


Dream pure BB cream od Maybelline New York


Takže začneme týmto BB krémom :) Osobne ma BB krémy nikdy veľmi nezaujmú. Málo kedy naozaj dobre kryjú a často sú na mňa veľmi krémové na dotyk. No tento je ale úplne iný a úplne vo mne zmenil názor na BB krémy.

Výhody: 
1. perfektne kryje
2. prispôsobí sa pleti
3. má skvelú konzistenciu
4. má príjemnú vôňu, takú neutrálnu (pripomína mi niveu)
5. dobre sa rozotiera

Nevýhody:
1. zle sa dávkuje (ide to ťažko vytlačiť)
2. mám pocit, že sa rýchlo míňa
3. trvá dlhšie kým sa vstrebe do pleti

Konzistencia je naozaj dobrá. BB krém je dosť hustý. Mne osobne to niekedy až vadí pretože nejde rozotrieť tak dobre ako by som chcela.




AFFINITONE make-up od Maybelline NewYork 

Tento make-up mala moja mama ešte dávnejšie no nevenovala som mu veľkú pozornosť. A to bola chyba! Nedávno som si povedala, že ho skúsim a musím povedať, že je skvelý. Úplne ho zbožňujem.

Výhody:
1. dobre kryje
2. veľmi dobre sa rozotiera
3. zjednocuje tóny pleti
4. stačí malé množstvo make-upu 
5. hydratuje suché miesta 
6. od kedy ho používam miznú mi akné

Nevýhody:
1. je veľmi riedky (skoro ako telové mlieko)
2. niekedy sa po ňom pleť až veľmi leskne


Na tomto obrázku si môžete všimnúť, že je vážne riedky a ako náhle ho trošku vytlačím z tuby hneď sa "rozleje" 



ZHODNOTENIE


Možno sa zdá, že tieto dve odtiene sú dosť rozličné ale je to iba svetlom. Odtiene sú si veľmi podobné až skoro rovnaké. Konzistencia je však úplne rozličná. Myslím, že je to dosť vidieť na fotke. Naľavo je BB krém a napravo affiniton. Aj tak viac mi vyhovuje Affiniton. Je podľa mňa lepší. Ale každopádne aj BB krém aj affiniton som si veľmi obľúbila. Sú fakt dobré, dobre kryjú a rozhodne ich odporúčam :) Mojej platí vyhovujú skvele :)

Cenu BB krému si už žiaľ nepamätám ale affiniton stál 8€.

9 komentárov:

  1. ten BBkrem vyzera bledy tak akurat na mňa ale nemam dobre skusenosti zo žiadnym čo som do teraz vyskušala všetky boli akesi tmave na mňa:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ len na fotke vyzerá byť svetlý v skutočnosti je dosť tmavý .. tiež by som radšej uvítala svetlejšie varianty BB krémov ;)

      Odstrániť
  2. Teda, já si koupila kdysi BB cream od Garnieru a znova už nikdy žádný, radši normální makeup :-)

    P.S. dávám odběr abys začala točit videa! (ke komentáři u Lenky) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež radšej make-up ako BB cream ale nesťažujem si :P

      Jeej :-D tak teda ďakujem :-D

      Odstrániť
  3. Obe tieto make-upy som mala :) ...a súhlasím s tebou že ten Affinitone je strašne riedky -.- ale zase skvelo kryje a má aj na výber z dosť odtieňov :)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten výber je fakt skvelý :) a pači sa mi že sú na výber rose (take do ružova) a do žlta odtiene :))

      Odstrániť
  4. Lovely post dear! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento makeup od Maybelline mám, akorát černý - v matné verzi a jsem s ním hrozně moc spokojená! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nad tým som minule rozmýšľala ..nabudúce ho snáď skúsim :)

      Odstrániť

Thank you for all visits and coments :)