BIG SORRY

Jedno veľké prepáčte :/ Skoro mesiac som sa na blogu neukázala a fakt ma to mrzí :/ Nejak som tušila, že keď príde viac povinností, učenia a bohužiaľ aj problémov a ešte aj tie zdravotné teraz čo mám, tak to dopadne takto. Blog rušiť rozhodne nechcem. Baví ma blogovanie, móda aj to všetko ale proste nieje kedy a keď je kedy, nieje chuť. Neviem či to má význam ešte ďalej vysvetľovať. Pretože podstatné je, že som tu nebola a nie tieto dristy :/ Fakt ma to mrzí a fakt sa posnažím sa blogu venovať :))


Tak a ešte jednu super pesničku :)) Nieje to jedna z nových ale stále úžasná :)




Inak viem už som trápna, že v každom článku hovorím ako ma to mrzí a stále sa tomu blogu veľmi nevenujem :D Ale vážne sa posnažím vrátiť sa na starú koľaj :)

1 komentár:

Thank you for all visits and coments :)