INSTAGRAM


Ahojte všetci :) Viem, že som sa poslednú dobu neozývala, nepísala články, nič nepridávala a celkovo sa blogu nevenovala. Mám veľa učenia a málo času na blog :/ No KONEČNE som sa tu dostala. Dnešný článok teda bude o instagrame :)
Instagram som si založila len včera. Založila som si ho najmä kvôli blogu :) Aby som nemusela random fotky stále sťahovať do počítača a stále písať do článkov tak teda ich budem dávať na instagram :)

Môj instagram :)


Budem veľmi rada ak ma budete sledovať :) Rozhodne ak ma budete sledovať a ma zaujmete (čo pri mne je veľmi jednoduché) tak vás budem sledovať aj ja :)

5 komentárov:

  1. ja sice neviem čo to je iba vidavam nejake fotky ale vezera to zaujimave:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přiznám se, že Instagram vůbec nepoužívám, ale i tak jsem si ten tvůj uložila do záložek, abych tam mohla pravidelně nakukovat. Baví mě tvoje fotky, tak je fajn, že budou tak pěkně po ruce ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ospravedlňujem sa za neaktivitu ale nemám v poslednej dobe čas písať články :/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)