TAG - Libster Blog awrard!

Tak bola som nominovaná na TAG Libster Blog award! od TheLittleBlackStar :) Som veľmi rada, že ma naň nominovala :) A práve sa doň môžem pustiť :)


10 vecí o mne :
1. Zbožňujem učenie na cudzích jazykov, spoznávaní cudzích kultúr a iných ľudí ♥
2. Vôbec sa mi nepáčia staré auta a iné staré veci (okrem oblečenia)
3. Som hrozná nerváčka. Vie ma nasrať hocičo. 
4. Milujem všetko sladké. Keby to šlo k sebe tak si cukrím asi aj slané jedlá :D 
5. Som strašne kritická a často kritizujem za všetko možné
6. Nedávam najavo keď žiarlim 
7. MILUJEM ČOKOLÁDU
8. Zbožňujem upravovanie fotiek a grafiku :)
9. Veľmi rada provokujem :3 :3
10. Som zaťažená na bojové filmy a bitky a kung-fu a podobné veci :D

Odpovede na otázky:
1.Najoblúbenejšia činnosť??
- Byť niekde so svojimi kamarátmi a priteľom :3 .. baviť sa, smiať, byť šťastná po boku najlepších:)
2.Kolko máš blog založený??
- Skoro 3 mesiace.
3.Popíš sa jedným slovom, so začiatočným písmenom tvojho mena
- Sebavedomá
4.Najoublúbenejšie jedlo??
- Bryndzové halušky alebo pirohy :)
5.Bez ktorej kozmetickej veci nevylezeš ani z domu??
- Asi bez maskary ale myslím, že by som vyšla z domu aj úplne nenamaľovaná :D
6.Máš dlhé alebo krátke vlasy??
- Dlhé.
7.Ako sa vidíš v budúcnosti??
- Úspešná krásna štíhla žena v krásnom dome s 2-3 deťmi a úžasným manželom :3
8.Máš alebo by si chcela tetovanie??
- Nemám ale veeľmi chcem. Na nohu niekde (asi na nart) a niekde v blízkosti pravej bedrovej kosti :)
9.Aké vône máš najradšej??
- Sladké vône a také teplé :)
10.Ktoré sú tvoje oblúbené bloggerky??
- Mám ich vymenované na blogu. Ale naj naj naj je asi GetTheLouk  :))

Inak ... Robím reklamu na pivo Beck´s :D :D (Fotka robená v Ríme pred rokom) 


Nominované blogerky:  Lea Melanie • Kat • Eve lina • Henriette • Simona

7 komentárov:

  1. halušky taky miluju, v tom se shodneme!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidím, že nás tu je viac :D Asi založíme fanclub bryndzových halušiek :D

      Odstrániť
  2. Ďakujem, že si mi napísala na môj blog, lebo ináč, by som ten tvoj nenašla len tak :).
    Btw: Máš novú followerku.

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujeem za nominovanie, mam rada tagy :D
    A koľko toho máme spoločného, aj ja milujem cudzie jazyky, a grafikuu! :D A samozrejme aj tú čokoládu no, ale kto nie? :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač :D .. Ja čokoládu asi úplne najviaac :D

      Odstrániť

Thank you for all visits and coments :)