TAG Jedno Slovo :)

Takže čauky čauky :) Dneska to bude teda TAG jedno slovo a zároveň môj prvý TAG na tomto blogu. Wohoo :D Dnes som síce plánovala pridať nechty ale tie pridám zrejme až zajtra ;) 

Tak teda toto je TAG podla mňa :)


1.Kde je tvoj telefón ? - v izbe
2.Tvoje vlasy ?-blond
3.Tvoja mamka ? -kučeravá
4.Tvoja obľúbená materiálna vec ? -posteľ :3
5.Sen z minulej noci ? -úžasný
6.Obľúbený nápoj ? - mojito (jahodove)
7.Auto snov ? -  lamborhini 
8.Miestnosť v ktorej si teraz ? - detská
9.Čoho sa bojíš ? - hmyz
10.Čo chceš byť o 10 rokov ? - mamka :)
11.S kým si strávila poslednú noc ? -s plyšákom
12.Čo si robila pred týmto Tagom ? -rozprávala
13.Čo máš oblečené ? -tepláky
14.Naj kniha ? - Lekcie lásky :D
15.Čo si posledné jedla ?-čokoládu
16.Tvoj život ? -zaujimavý
17.Tvoja nálada- šupová
18.Tvoji priatelia ? -skvelí
19.Nad čím premýšľaš teraz ? - nad jedlom 
20.Čo robíš teraz ? - sedím
21. Tvoje leto ? -dokonalé :))
22.Čo máš v telke ? - Panelák (seriál)
23.Kedy si sa naposledy smiala ? -teraz
24.Kedy si naposledy plakala ? - predvčerom
25.Škola ? - gymnazium
26.Čo počúvaš ? -všetko
27.Obľúbená víkendová aktivita ? -partyyy!
28.Vysnívaná robota ? -návrhárka
29.Tvoj počítač ? - Cooler master (vyskladaný na požiadanie)
30.Z okna vidíš ? - cestu
31.Pivo ? - v Nemecku 
32.Mexické jedlo ? -mňamka :P
33.Zima ? -nenávidim -_-
34.Na posteli máš ? -vankúše
35.Dovolenka ? -relax :3

and Shine bright like a diamond - by Rihanna :)

Ste na tom podobne ? :)
Kľudne mi d komentárov píšte TAGy, ktoré mám urobiť :)
Nejaké inšpirácie na blog, čo tu chcete a čo sa vám najviac páči :)

5 komentárov:

  1. Děkuji za komentář:) Nechceš se vzájemně sledovat?

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tag! Ja mám so svojou posteľov najlepší vzťah, každú noc spolu spíme a nič odo mňa nechce <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fúha, ty ho máš v nejakej väčšej podobe. Inak vzájomné dám veľmi rada!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)