Red lips and sexy old look



Takže ahoj ahoj :) Konečne nejaký ten make-up no nie ? :) Tento krát je to fakt jednoduchý make-up na štýl old look :) Červený rúž, znamienko pri pere, čierna linka a zvodný pohľad :) wualáá :) Inak tak namysleno naozaj nevyzerám len na týchto fotkách aby bolo jasno :D

 použila som:
mascara - Rimmel London MAX boldcurves (horné mihalnice)
mascara - Miss Sporty Pump up booster (dolné mihalnice)
lipstick - Dermacol (hydrating lipstick) odtieň 08
eyebrow pencil - catrice (ten najsvetlejšíodtieň) 
Aknecolor light (z lekárni) spirig 
Compact powder - Dermacol
eye liner - HEAN
blusher - H&M



Na sebe mám:
tričko - Tally Weijl
náušnice - Six
farba na vlasy - Palette natural colors, odtieň 215




8 komentárov:

  1. Najprv pozerám, že veď ty máš presne také znamienko ako ja a potom sa zamyslím že veď predtým si ho ešte nemala..a až potom čítam že je namaľované :DD A už som sa chcela tešiť :D
    Btw, ten rúž má krásnu farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teda máš :/ Veeľmi sa mi páči znamienko nad perou :))

      Odstrániť
    2. Ja to moje znamienko práveže neznášam, príde mi dosť veľké :D Ale to bude asi tým že každý chce to čo nemá a to čo má sa mu nepáči :D

      Odstrániť
  2. Krásná barva rtěnky, moc ti to sluší :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi sa mi páči toto líčenie. mám znamienko nad perou ale takmer vôbec mi ho nevieť, asi si ho vyskúšam zvýrazniť, čo to spraví :D
    http://deliciousandpretty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)