RANDOM photos - 9.10.13



Tak dneska, random fotky :) Mňa osobne na iných blogoch stále záujmu random fotky. Stále je to o niečom inom :) Takže dúfam, že aj vás nejako zaujmú tie moje :) Inak dnes taký zdĺhavý deň a ešte sa musím ísť učiť :/ Takže dúfam, že vy ho trávite lepšie. Príjemný zvyšok dňa prajem ;)


Obľúbená šálka na kávu :) Určite nie som sama kto ma svoju šálku na kávu :) My máme doma sériu takýchto šálok a neskutočne sa mi páčia. Väčšinou kávu pijem práve z týchto šálok ;)
 Tu klikni pre zobrazenie celého článku 

Náušničky, ktoré som objavila skryté medzi kopu vecí, ktoré nepoužívam. Vtedy sa mi zrejme nepáčili no teraz ich priam zbožňujem :) Sú síce dosť veľké na štuplikové náušnice ale dá sa na to zvyknúť :)


Pokus o "umeleckosť" :D Pohľad z môjho okna cez žalúzie. Krásna modrá obloha a paneláky, paneláky a paneláky. Na našom sídlisku sú snáď všetky paneláky rovnaké. Kto je tu prvý krát určite by sa stratil :D


Ďalší pokus o "umeleckosť" :D zrolovaný papier pri pohľade na okno za denného svetla :) Vyzerá to zaujímavo. Nazvala by som to "Svetlo na konci tunela" :D 



A nakoniec moja láááska ♥ Hrnček, ktorý mám už od mala a neskutočne ho milujem :) No nie je krásny ? :3



8 komentárov:

Thank you for all visits and coments :)