Outfit 03 - Autumn time

Tak koonečne po dlhej dobe pridávam Outfit :) Tento outfit bol fotený v krásnom jesennom prostredí a popravde to sa mi na tých fotkách asi najviac páči :) Druhá vec, ktorá sa mi páči sú nadkolienky, ktoré som zatiaľ nejako nemala príležitosť nosiť :/ No prisahám, že to zmením :D Sú úžasné a snáď ich budem nosiť čo najčastejšie :) Tak teda .. klik na celý článok a môžte zanechať aj nejaký ten komentár :)











Na sebe mám:
šaty: New Yorker
nadkolienky: H&M
topánky: Deichmann
šál: Takko
- Svetrík a opasok už nepamätám-

PS: Tá druhá fotka je preto trošku iná ako ostatné lebo bola veľmi svetlá :D Teraz je už po menšej úprave aby bola tmavšia - aj tak vyčnieva z davu :D

25 komentárov:

  1. Nadkolienky sú skvelé.. Super si to skombinovala .. a tie boty :O :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pristane ti to :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj pekny outfit, ja nadkolienky zbznujem, takze za mna urcite ano. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně se ta druhá právě dost líbí.). A nadkolenky jsou úžasná věc, myslím, že je ještě hodně využiješ.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem všetkým :)) A nadkolienky sa stali mojou veľkou láskou v poslednej dobe. Jedine čo mi vadí sú nepríjemné pohľady okolia. Ale tak čo už .. Idem si svoje :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Such a lovely outfit! You look so pretty and cute! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá druhá fotka je krásna :) No vlastne všetky sú krásne.. :) Aj ja by som si už konečne chcela kúpiť nadkolienky!! :D
    FashionbySue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moc pekné fotky :) také podobné šaty mám ale zo Shany :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky a super outfit :)
    www.head-up-baby.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc hezké fotky s příjemnou atmosférou a ty podkolenky ti velice sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. You look so amazing, I love your hair!
    Love from France <3
    Cécile
    www.maxcebycecilej.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Priznám sa, že si na nadkolienky nejako neviem zvyknúť, aj som skúšala predzrkadlom ale von som v nich nevyšla, nejako som sa nimi nevedela stotoznit. Ale myslim, ze tebe pristanu. A velmi sa mi pacia tvoje saty a super je ten doplnok biely pleteny kruhovy salik. :) Pekny outfit!
    Miska

    OdpovedaťOdstrániť
  14. so beautiful))) lovely outfit)
    Do you want us to follow each other? Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. skvělé fotky! Moc Ti to všude sluší, jsi roztomilá:) nadkolenky jsou super, určitě je častěji nos:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ďakujem krásne za komentáre // Thank you so much for coments :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. máš krásny štýl a super postavičku, trošku závisť :) som tiež silvia len tak mimo. :D

    http://thingsweloveblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásný outfit!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Táto kombinácia je pekná, páči sa mi tento outfit! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)