Nails - MAGIC NIGHT

Ahojte :) Tak s dňovým opozdením konečne pridávam článok s mojimi nechtíkmi :) Čierny lak a lak s trblietkami vedia urobiť fakt krásny efekt :) A prečo práve MAGIC NIGHT ? Pretože sa mi to ku nim proste hodí :) Čierny lak vo mne vzbudzuje tmu a tie trblietky niečo magické :) 
A trochu mimo článku. Už som v škole :/ Po týždni ležania doma v chorobe som už v škole. No nemôžem tvrdiť, že by som bola nejaká zdravá. Kašlem a smrkám celé hodiny. Len čakám kedy sa ozve nejaká profesorka :D 





POSTUP
1. Nanesieme čierny lak 
2. Na celý prstenník nanesieme lak s trblietkami
3. Trblietavý lak nanesieme aj na konce ostatných nechtov (ako na obrázku)
4. Na prstenník tenkým štetčekom urobíme bielym lakom malé machule (môžete aj iným svetlým lakom)
5. Na končeky ostatných nechtov nanesieme ešte 2 vrstvy trblietavého laku
6. Na prstenník nanesieme taktiež ešte 2 vrstvy trblietavého laku
7. Prelakujeme priesvitným lakom
 A Hotovo ! :))

POUŽILA SOM LAKY
Essence -  colour & go (144 black is black)
NYC (154 Midnight Confetti)
Essence - colour & go (101 absloute pure)



(Tieto fotky sú fotené dodatočne. S bleskom za zlého svetla. A preto tam už nemám ani lak )

16 komentárov:

  1. jeej velmi pekne si spravila pačia sa mi:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú fakt krásne! <3 škoda že ja na to moc nemám trpezlivosť :/ ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež ne .. preto si takto lakujem nechty raz za pol roka aj to keď som chorá :D alebo ak sa niekde chystám no :) a dakujem :)

      Odstrániť
  3. nádherné sú! :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie sa ti podarili!
    sú nádherné!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kráása taketo nechty sa mi hrozne páčia :) vydarili sa ti

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj nominovala som ťa na Tag Libster Blog :) pre viac info klikni na odkaz The LittleBlackStar :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jee♥ nehty se moc povedly! také mi připomínají noc-vesmír! nemohla bych od nich odtrhnout oči!:D a moc děkuji za milý komentář u mě na blogu, také tě sleduji♥

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jééj ďakujem všetkým za krásne komentáre :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné!:) Už dlouho jsem si na nehty nic nenamalovala, dávám teď přednost rudému laku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. červený lak je super :) sexy a elegantný zároveň :))

      Odstrániť

Thank you for all visits and coments :)