I like RETRO STYLE

Ahojte :) Ako naschvál tesne pred víkendom musím byť chorá :/ Takže ležím v posteli (na gauči), pod paplonom (hrubou dekou) s čajíkom, teplomerom a fajnou bielou čokoládou :3 No proste hrôza (až na tú čokoládu :D Nebola som ani v škole, znovu som zmeškala učivo a písomky, ktoré budem musieť doháňať -.- nenávidim to .. A taktiež dnes som mala mať prvý tréning Florbalu .. na ktorý som nešla a to ma asi najviac mrzí :/

No prejdime k pointe názvu článku :) 

Retro style - V poslednej dobe veľmi obľúbený. V obchodoch je vidieť mnoho retro oblečenia.. svetre, šály, nohavice a mnoho ďalších vecí. Je to veľmi populárne a mnoho ľudí s radosťou nosí tieto "retro" veci s tým, že fakt ich považujú za retro.

No počkať počkať ! Majú retro štýl a vzhľad ale nie sú tak úplne retro. Aby boli  retro museli by byť fakt staré (z toho obdobia kedy to vyšlo a kedy to najviac frčalo). RETRO→STARÉ. Takžeeee....tak ako mám napríklad ja :3  muahah  :D  Retro sveter ešte z doby kamenej a retro batoh z ešte väčšej doby kamenej :DD

Sveter - babkin a batôštek - Tetin .. z obdobia kedy som ešte ani len nežila :D

Takže takto vyzerá sveter a ten malý batoh :) Kľudne by som to mohla nosiť aj teraz :) A predpokladám, že aj budem :) ........PS: priblblý výraz na prvej fotke si prosím nevšímajte :D Ďakujem :D


Páči sa vám retro style ? :) Čo hovoríte na tieto kúsky ? :) 
Zdieľate aj vy podobný názor na retro ? :)

14 komentárov:

  1. nedávno som so starkinej skrine tiež povyťahovala svetre čo ani neni poznať že su neni kupene v tejto novej dobe :)) pekny velmi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja hovorím, že ani sa neoplatí kupovať :D a dakujem :)

      Odstrániť
  2. Moc se mi líbí ten vzor :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej je riadne pekný :) a ovela lepší ako by si mohla zohnať niekde v obchode ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veeeľmi pekný sveter :) a ten malý ruksak :3 ..strašne zlatá si na tých fotkách ;D :)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke schon :* :D a ten ruksak je .. waaa .. :3

      Odstrániť
  5. Svetr je super i ten batůžek :)
    www.head-up-baby.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásny svetrík, ja zbožňujem retroo <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám rada retro,tiež mám doma pár kúskov.Ten svetrík sa mi páči :)
    **
    merypolock

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)