Gothic autumn make-up


Ahojte :) Tento make-up som nazvala Gothic autumn. Tiene sú také jesenné a rúž gotický. Celý look však pôsobí goticky :) Neviem ako vám ale mne sa to veľmi páči :) Síce rozhodne nie na bežne nosenie ale príležitostne niekde na nejakú gotickú party, halloween alebo karneval je to skvelé :))

Dúfam, že si pozriete celý článok a bude sa vám toto líčenie páčiť :) Keď tak zanechajte komentár :)




+ taká bonusovka :D

PRODUKTY:
Make-up : Essence soft touch mousse
Compact powder: Dermacol
Eyeshadows: TEW the color workshop
Strieborný mastný tieň od neznámej značky
Eyepencil Meybeline New York - expression kajal (33 black)
eyebrow pencil - Catrice
Lipstick Rimmel London (080 one of a kind)
Blusher by H&M


20 komentárov:

  1. Jeeej :3 to je úplne úžasne! ;) a ten názov fakt sedí :))

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi ta výrazná pusa! Vypadá skvěle:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné, fakt sa ti podaril. Len ja by som dala o niečo hrubšiu hornú linku a nejaké mega fake riasy :).

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechcela som to až veľmi preháňať ale raz niekedy niečo tak skúsim :)

      Odstrániť
  4. Moc se mi líbí ta rtěnka :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi pekné :) a pozývam ťa na moju Giveaway
    lenusmev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi krásná líčení. a rtěnka ještě hezčí. co je to prosím za značku a odstín? http://terezasworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekne si to spravila! :)
    Inak, chcem ti povedať, že sa presúvam z môjho blogu pomaly sem :) A presunula som na nový takmer všetky komentáre a všimla som si, že si mi pár článkov komentovala :)) Si zlatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a môžem ťa ešte poprosiť aby si mi napísala na e-mail: FashionbySue@gmail.com ? :) Chcem sa ťa niečo spýtať a poradiť :)

      Odstrániť
  8. ty sa vieš tak krásne vždy nalíčiť že vždy sa podobáš na tu tému čo si vyberieš:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JéééJ :))) to som rada, že sa na tú tému podobám :)

      Odstrániť
  9. moc hezké líčení:) líbí se mi ta rtěnka!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý make-up!:) moc se mi líbí barva rtěnky!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. toto líčenie ide úplne k tvojim blond vlasom, super!
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ďakujem ešte raz za komentáre .. teší ma, že sa vám líčenie páči :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné líčení, gothic líčení si sice představuju trošku jinak, ale je to skvělé! Moc ti to sluší. :)

    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)