My new overknee socks

Takže Ahoj ahoj :)) Síce som vravela, že pridám fotky z Nemecka a aj ich pridám ale niekedy v priebehu týždňa :) Ešte som ich nedala do počítača. No ale prejdime k názvu článku. Overknee socks sú nadkolienky a pre tie čo to nepoznajú je to niečo ako podkolienky ale končí to až na stehnách (nad kolenami). Stááále som ich chcela a stále nejak nebola možnosť ich nájsť  akúpiť si ich. V Košiciach som ich nikde nevidela. No v Nemecku som ich našla v H&M :) Vyzerajú úplne skvele. Strašne som si ich zamilovala. :)



+
jedna moja fotka v nadkolienkach (ktore nie je velmi vidno.. fotila som sa totiž webkou :/)


8 komentárov:

  1. Nejaký je krátky ten sveter len na také nosenie, že nič pod to ;) Ale ide ti to.A nadkolienky síce nemám ale veľmi sa mi to lubi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho nenosím nikde iba doma :D takto by som sa neodvazila ist niekde :D

      Odstrániť
  2. Love this kind of socks, they are very cool! Kisses! xo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej :) Mne sa tiež veľmi ľubia..ale nemam k nim ani čo nosiť :/ :D Niekedy to ale určite napravím :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dá sa to nosiť k všeličomu :) až som neverila ku čomu všetkému to ide :)

      Odstrániť
  4. Ja teda nadkolienky zboznujem pre ich neznost a dievcenskost, snazim sa uzit si ich, kym je na ne pocasie. Tie z prvej fotky su skvele! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som veľký fanúšik nadkoleniek, objednávam ich z ebay-u, ale nenosím ich (lebo žijem v predstave, že mám mega stehná :D ) ale tebe svedčia! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skusila si Bepon? Tam maju tooop veci! :3 A absolutne rozumiem tvojej laske, som na tom podobne :))

    Michelle
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)