KEEP CALM & LOVE PINK

Keep calm & Love Pink ♥ Prečo takýto názov a prečo vlastne taký článok ? 
Ružová je moja obľúbená farba. Pretože je to veselá farba, dievčenská, milá, sladká, taká love farba a je jedno či krikľavá ružová alebo jemná. Každá ma niečo do seba :) Krikľavá ťa prebúdza, je veselá a tá jemná ťa ukľudňuje a zanecháva pokoj a jemnosť :) Mám veľmi veľa vecí ružových a dnes vám ich ukážem zopár ukážem. Tentokrát ide o tú veselú ružovú-tú takú výraznejšiu :) 
- fotky po kliknutí na "viac informácií"


Ja veľmi neobľubujem Energy nápoje alebo iné sladké chemické hlúposti ako je toto. No tento hello kitty nápoj som dostala :3 Bolo to hnusne sladké .. veľmi prehnane sladké :D No tá plechovka je zlatá :3 (A áno viem, že tam sú o.b. tampóny vedľa)  

 Môj plyšák s ktorým som v detstve spávala :)) Teraz s ním  už síce nespávam (stále totiž skončil na zemi neviem ako) ale poctivo každú noc ma stráži na poličke pri posteli :))

Môj facebook :) Ako inak ružový :) Tu by sa dalo hovoriť už o tej jemnej ružovej :) 

Hawai kvietky ako náhrdelník :) Kúpila som si ho v Taliansku, nosila na diskotéky, bol poliaty všeličím a proste mám naň úžasné spomienky :3 (Za ním medaile z Florbalu)


Môj mobil :) - Sony Xperia U - Ako inač .. spodok musí byť ružový :) Dá sa to meniť :) Na výber som mala aj žltú a čiernu :)

Klávesnica :))) Je to pro gaming keyboard (ja nehrávam hry ale brat áno) Dajú sa tam meniť farby - modrá, červená, ružová a žiadna. Tá ružová a modrá sú najkrajšie :) Jedine mínus tejto klávesnice je, že nie je slovenská a tak aj tie písmenka sú všelijak.


PINK PINK PINK !! We love it ♥ ... Keep calm & Love Pink :)


12 komentárov:

  1. Zbožňuju růžovou! :33... ikdyž to na mě moc nejde poznat.. mám hodně věcí růžovejch :'D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ružovu možem ale zase nie nejak často, pekny blog:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej, ten ružovy fb je super :D to som ani nevedela že sa dá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dá sa :) Na tejto stránke http://userstyles.org/ :)

      Odstrániť
    2. Juch, tak to musím vyskúšať :D Dik :)

      Odstrániť
  4. Pink Facebook? Whaaat? Hahaha! Awesome! :)

    Cheers
    xxx
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som neni fanúšik ružovej, ale tá klávesnica je božská :)a ešte si ma získalo aj prasiatko :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a som ani nevedela ze fb moze byt ruzovy :)

    Pozyvam na giveaway o BIELENDA BALICEK!tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)