Back from Wuppertal

Táááák rada som konečne doma :)) Včera som prišla z Nemecka kde som bola 10 dní. Ospravedlňujem sa, že som nič nepridávala. Myslela som si, že budem pridávať aj z Nemecka ale nejako mi to nevyšlo. Bola som tam na výmennom pobyte vo Wuppertale :) Mesto krásne, všetko super, aj Kolín krásny len tí Nemci mi už sakra vadili. Podla mňa majú hroznu povahu. Vôbec mi ich povaha nesedela a taktiež ma dokázala tak nasrať parkrát. Ale konečne som doma :)) Ale ani trochu neľutujem, že som tam bola :)


Takto vyzerala škola vo Wuppertale. Vyzerá ako nejaká fabrika a je tak veľká, že vôbec nie je problém stratiť sa v nej. Ako môžete vidieť na prvom obrázku majú tam stôl a okolo toho niečo ako lavičku. Cez prestávky sa tam všetci nahrnú a vyzerá to úplne ako z amerického filmu :D



Toto sú fotky z Fantasialandu :) Je to obrovský zábavný park, ktorý ma na Nemecku asi najviac bavil :D Ja nenávidím horské dráhy a všelijaké tieto atrakcie. Tu som však zmenila názor. Vybláznila som sa tam ako také malé decko :D Bolo tam fakt super a každému odporúčam tam ísť. Tých atrakcií tam je habadej.

 No a jeden slávny Wuppertálsky tunel kde chodia všetky deti z Wuppertalu piť a huliť do tunelu kde je minimálne osvetlenie a trošku hudby. Moja nemka mi povedala, že ideme na veľkú párty. Ak je toto podľa nich párty tak zbohom. Je to obyčajná chlastačka. Stále som myslela, že my slováci pijeme od skorého veku ale ked som videla ich. Niektorí tam mali 12-13 rokov ! Sedeli po zemi do kruhu a hulili. Nehovorím, boli tam aj starší ale väčšinou do 16 rokov. Tam totiž po 16 do clubov a barov nepúšťajú. Za to do beer house-u áno. V Nemecku sa môže piť pivo, víno a šampanské už od 16. Takže všetci si dali po 1 pive a už sa smiali akoby ich vypili minimálne 3. 
No čo ! Ved v Nemecku môžem piť pivo.. mám predsa 16 ! 

 Toto bolo celkom zaujímavé. Neviem to ani opísať. Proste 2 museli tlačiť na "kormidlo" a tak sa tá celá čudná vec s nami hýbala po tých lanách.

 Na nejakom čudnom hrade, ktorý som si neužila lebo:
- autobus nás vysadil 5 km od hradu
- to by bolo fajn keby nepoprchávalo
- tie nemecké učiteľky v tom však nevideli problém (sú na dážď zvyknutí) a tak sme šli
- Spustil sa lejak a ja aj keď som mala dáždnik som úplne zmokla, mala mokré ponožky, všetko a bola mi neskutočná zima
- Ked sme vyšli ku hradu, dali nám ešte rozchod a v tom som si všimla, že ku hradu vedie normálna cesta kade by mohol prísť bus
- Bola som úplne premrznutá a naštvaná na tie nemecké svine

 v Düsseldorfe :)
 Ešte stále v Düsseldorfe pri Ríne. Chcela som tam sotať dlhšie ako 3 hodiny nič nerobenia. Radšej by som si tam pozrela nejaké obchody, ktoré tu nemáme a nejaké ich uličky. Nie my sme stále niekde stály a čakali, potom boli na pivo, pri rieke a potom šli domov. Fakt ďakujem ti moja milovaná nemka za skazenie si výletiku :) Ona to brala tak, že tam proste nič výnimočné nie je tak to netreba vydieť.

Kolínsky dóm :) Je neskutočne veľký a úžasný :)

Pozostatky múrov z čias rímanov v Kolíne

A nakoniec Starbucks pauza :)
Musím povedať, že tam neustále poprchávalo. Ono to nebol dážď. Bolo len sychravo. Na to, že bol September tam bola neskutočná zima. Mala som tričko s dlhým rukávom, mikinu a ešte jednu hrubšiu mikinu a išla som zamrznúť. Niekedy som to v nádeji, že mi bude teplejšie vymenila za bundu ale vôbec. To počasie tam je fakt katastrofa. Čo sa týka mesta Wuppertal tak domy, byty a architektúra je veľmi podobná tej anglickej. To je odo mňa všetko ahojte ! :)





6 komentárov:

  1. Jeej vymenny pobyt, aj ja chcem :D
    a inak, povahu nemcov ani ja veľmi nemusím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je super ale určite si videla ďalšie kúty sveta:)) tešim sa na fotky z nemecka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky bych hnedka jela, ale moc bych asi nerozuměla, učímse němčinu teprve druhý rok :D tak vítej doma a super fotka ;) a děkuju za pěkný komentář :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozprával som tam anglicky :D .. a nieje zač :) aj ja dakujem :)

      Odstrániť
  4. ja by som sa jej hrozne bala!



    Inak posledny tyzden super BIELENDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)