"Heaven and Earth" or "Undressed" ?

Mám veľkú dilemu. Už dlhšie uvažujem o paletke MUA a stále som si bola istá, že ju chcem v rovnakých farbách ako má originál paletka NAKED od Urban Decay. V podstate najradšej by som si kúpila tamtú ale cenovo si ju veľmi nemôžem dovoliť a tak som sa rozhodla pre MUA. Vážne celý čas chcem také odtiene ako má tá NAKED ale teraz keď už ide do tuhého a ja sa musím rozhodnúť a objednať mám isté pochybnosti. Veľmi sa mi totiž páči aj Heaven and Earth.

www.supervizaz.net/blog/l%C3%AD%C4%8Denie-paletky-mua-lacnej%C5%A1ia-a-rovnako-dobr%C3%A1-sestra-paletiek-sleek
Teraz ked si to porovnáte tak jasne vidno, že tá prvá ma viac tmavých tieňov a tá druhá je skôr taká prirodzenejšia. Aj ma viac ťahá tá prvá. No jedným obrovským mínusom je, že v tej prvej nie sú matné tiene. V tej druhej sú. A celkovo mám pocit, že v tej druhej by som využila viac farieb ako v tej prvej. Tie odtiene sú tam dosť podobné v tej prvej. Všetko na jeden štýl. Síce aj v tej druhej .. ale tam sú aspoň niektoré matné. 


A ešte je tu jedna - MUA Undressed me too, ktorú ani nejak veľmi neberiem do úvahy lebo som o nej veľmi nepočula ale rada by som vedela váš názor lebo taktiež má veľmi pekné farby tieňov :) Ale človek nikdy nevie. Možno bude práve tá, ktorú si nakoniec vyberiem. Tá ma ale skôr také chladné farby. To by až tak nevadilo .. len pri tej hnedej mi to vadí.

Tak ktorú paletku by ste si vybrali vy ? Resp. máte už niektorú z nich ? Ste spokojné s nimi ?


Za všetky komentáre a rady budem veeľmi vďačná :)

6 komentárov:

  1. určite by som kúpila tú 2. ;) ... predsa len máš tam aj matné aj trblietavé tiene takže to môžeš pekne kombinovať :))

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu druhou, protoze ma i sede odstiny, ktere se daji pouzit na kourovy efekt ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne .. Aj ja som nad tým uvažovala a zrejme beriem tú druhú :)

      Odstrániť
  3. ja nemam ani jednu ale maju pekne hnede farby:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi tu poslednú. Má tam takú sýtu čiernu. Alebo tú undressed :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)