Festival folklóru Rusínov - в селi Бaepiвцi :)


Tááák a je to tu :)) Konečne ! Tak dlho som sľubovala tie fotky z tohto festivalu a stále neboli a konečne ich mám :) Takže hneď sa o to idem s vami podeliť :)

Tento folklórny festival Rusínov sa konal v malej obci Bajerovce. Z tamaď pochádzajú moji starí rodičia a v podstate aj môj oco :) Keďže môj oco je Rusín tak ja som polorusínka a tým sa vysvetľuje tá svetlá pleť, blond vlasy a modré oči :D

 
Tak najprv názorná ukážka krajiny kde sa Bajerovce nachádzajú :) (pohľad zo záhrady ich domu)

Tak aby to nebolo len o festivale tak pridám fotku pravoslávneho kostolíka v Bajerovciach :) Je po nedávnej rekonštrukcii takže vyzerá fakt úžasne :))

Tak tu je folklórny súbor Bajerovce :)




A nakoniec ápad slnka :))) Musím uznať, že sa fotka vydarila :P



9 komentárov:

  1. krasne fotky :)

    Pavla
    siburn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeejj kraasne tieto festivaly su nadherne:)) maš krasny blog neviem prečo som si myslela že maš aspoň 20 rokov ale teraz pozeram že 16 vyzeraš staršie na fotke ale si krasna :))
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ó, to vyzerá naozaj skvele!
    veľmi pekné fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takove akce mám strašně rada !!:) fotky jsou úžasné:)))
    Přijd se podivat i ke me budu rada:)))

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jůů, to muselo být super!! Krásné kroje!

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hned by som išla :) super blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)