Blah bla bla...

Ahojte. Dnes to zrejme budú znovu len keci. Ja sa veľmi ospravedlňujem za svoju neaktivitu ale bohužiaľ nemám čas. Plánovala som pridať fotky z Nemecka a fotky čo mám nové a nejaké tie svoje obľúbené produkty ale nemám čas. Vážne pevne verím a dúfam, že cez víkend niečo normálne a zaujímavejšie pridám. Dnes som písala 3 písomky (mala som písať 4) a z toho dve dopadli tak na 4-5. Takže verte, že to proste nezvládam, mám toho veľa a nie to ešte ísť na blog aj keď mám už neskutočnú chuť niečo super pridať. Takže to by bolo asi všetko. Ak budem mať čas tak niečo pridám. :) čaukýý :)

 Posielam pusu :* :)


4 komentáre:

  1. Ach, ženaaa! :) Ty si krásna :) Ani by som ti neverila že máš 16 :) A myslím to úprimne a v dobrom ;)
    To že nestíhaš chápem, som v 3. ročníku a tiež toho mám tento rok neskutočne veľa :D

    Kat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :)) No a to ja som ešte len 1. ročník :D

      Odstrániť
  2. Milá Silvi, podle mě jsi dneska přidala "niečo super", protože virtuální pusa mě moc potěšila ;-). Jsi velká kočka!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)