Užívať si posledné dni prázdnin na plno !

Myslím, že názov hovorí za všetko :) Posledné dni prázdnin si treba užívať vážne na plno :) O 2 dni začína peklo. Zároveň sa aj teším, keďže idem do nového prostredia a celkovo stredná škola.. Je to jeden veľký krok :) No ale vráťme sa ku tým príjemnejším veciam :D Dneska Bowling a zajtra snáď festival :P Treba si užívať lebo o chvíľu nebude toľko času a príde aj učenie a povinnosti.
Viem, že dosť zanedbávam tento blog ale viete ako to cez leto. Každý deň chcem prežiť čo najkrajšie a tak mi na blog nejak neostáva čas aj keby som chcela. A vlastne preto aj tento článok píšem tak neskoro večer (0:00)
Sľúbila som tie fotky z rusínskeho  festivalu ale ešte ich nemám :( a tak ich pridám .. hm ani neviem kedy. Proste ich určite pridám k ich budem mať :)
Tak zatiaľ pridávam fotky z dnešného týždňa z foťáku :P + fotky 3 fotky z leta :)

 Starbucks pohár a vo vnútri obyčajná Nescafé :D Bohužiaľ :/
Malý prírastok do obývačky :) Vzadu je už  jeho straší a väčší kamarát :D
Atlas kultúrnych zaujímavostí Slovenska a môj mobil (Sony xperia U) Rada navštevujem pamiatky, zámky, hrady atď. :)
Trošku som sa hrala s foťáčikom a skúšala všelijaké nastavenia :)
A znovu :D
Tiež tak zbožňujete sedieť pri bazéne, opaľovať sa, potom si skočiť a zaplávať a proste užívať si krásny slnečný deň ? :) Ja to milujem! Na fotke som ja - neupravená, nenamaľovaná a taká obyčajná - s jemne červeným xichtom :D

To blaho keď máte na výber toľko jedla :3 Zbožňujem tieto nezdravé jedlá a rada si ich doprajem stále keď je možnosť :D

Západ slnka. Stále mi to vyčarí taký úsmev po pekne prežitom dni a evokuje mi to pokoj :)

 La-Sissi*




3 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty narcis :* Bodaj by nebol keď je od teba :D

      Odstrániť
  2. Jéj pekné fotky ! A nie si sama ktorá si robí kávu ale hocičo iné do Starbucks pohára :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)