Travel, travel, travel !!

Toto leto je fakt nabité a stále niekde chodím a cestujem. Ale som rada :) Vynahradzujem si to minulé kedy som nikde nebola. Pred cca 2 týždňami som prišla z Bulharska kde som bola 2 týždne. Tú dovolenku hodnotím fakt super aj keď more=žiadne vlny a strava tiež nebola naj .. páčilo sa mi tam :) Bola som na Sunny Beach v hoteli Fiesta Beach .. ktorý je maximálne výhodný svojou cenou na to, že je hneď pri pláži :)
Za tieto 2 týždne som bola na šírave .. prechádzky v prírode.. v auquaparku .. Proste fajne prežíté 2 týždne :) Teraz v pondelok idem do Talianska - Lignano Sabbiadoro- Strašne sa teším kedže tam idem bez rodičov takže si to naplno užijem :) Bohužial tam budem iba týždeň no to nevadí :) .. Po Taliansku ma zas čaká šírava .. chaty ..a tak :) No a septembri idem na 10 dní do Nemecka na výmenný pobyt. A to by bolo už asi všetko :) Toto leto si proste naplno užívam a prajem každému rovnako dobré leto ako mám ja :)

A kde ste dovolonekovali vy ? :)
Dnes je u mňa sesternica takže nejaké to líčenie pridám najsôr až v piatok alebo v sobotu :)

+nejaké tie fotky z Bulgaariee :3



Majte sa pekne :)
La-Sissi*

2 komentáre:

Thank you for all visits and coments :)