Späť z Talianska | Back from Italy

Ahojte :) Dneska ráno som sa vrátila z talianska a musím povedať, že to bola najúžasnejšia dovolenka v živote. Bola som už so školou v Taliansku 2 krát (trz už 3 krát :) ale tentokrát to bolo úžasné. Chodili sme na diskotéky, zabávali sa, robili hlúposti a všeličo iné. Najlepšia aj tak bola posledná noc :D Išli sme na diskotéku (mimochodom najlepšia diskotéka aká mohla byť), vrátili sme sa na hotel o 5 ráno (a učiteľka na balkóne) zaspali o pol 6 ráno a o 7 sme mali budíček. Samozrejme nikto nebol schopný vstať a tak sme sa zobudili až na raňajky o pol 8. Museli sme sa rýchlo najesť, upratať, umyť riad, umyť dlážku, pozbierať smeti a hlavne pobaliť sa :D Do 9 museli byť voľné izby. Ledva som videla, bola som úplne mimo a unavená a mala som sa baliť :D Fakt úžas no ::D Všetky veci už boli v buse a my sme sa do pol 6 večer museli potulovať po meste alebo na pláži .. fakt super no
Škoda, že bolo tak krátko :/ Rozhodne najlepšia dovolenka .. proste waauu :3 Až zaslzené oči som mala ked som prišla na Slovensko, že sa chcem vrátiť naspäť :/

Zajtra pridám nejaké fotky z Talianska kde som aj s kamarátkami a tak :) Dnes len nejaké tie diskotékové pesničky, ktoré mi budú už asi naveky pripomínať Italy :)






La-Sissi*

1 komentár:

Thank you for all visits and coments :)