Outfit 02 - Little black dress

Ciaoo! :P Tak po dlhej dobe tu pridávam outfit :) Plánovala som nejaké tie umelecké fotky no nejak na také nebol čas a tak mám aspoň fotky z výletu z Ružína (vodná nádrž) kde vidno ako som oblečená fotky sú celkom dobré a dá sa to považovať za celkom ok outfit :)


Na sebe mám:
Minišaty - New Yorker
Tenisky - New Yorker
Taška - New Yorker
(Aby to nebolo také trápne, že mám všetko z new yorkeru taak..)
Ponožky - Peacocks :D
 (spodné prádlo nepamätám :DD)
Okuliare - z Talianska

+ taká bonusovka ako sa bavkám na mobile :D


6 komentárov:

  1. šaty su veľmi krásne :) v jednoduchosti je krása a mne sa tento outfit veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Jediné čo mi trošku prekáža, že sa stále vysúvajú hore :/ Inak sú skvelé :))

      Odstrániť
  2. Vyzerá to vážne dobre. Máš skvelú postavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzeráš úžasne!
    máš skvelú postavu, takže takéto šaty ti veľmi pristanú!
    a čo dodať, si nádherná!

    Kejmx ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj pekná :) bola by som rada kebyže navštíviš moj blog maccarolinee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)