Moje obľúbené parfémy | My favorite perfumes

Moje obľúbené parfémy ? Rozhodne ich nie je nejako veľa ;) Väčšinou neexperimentujem a kupujem si stále tie isté :) Experimentujem len v tom prípade ak ich niekto z mojich známych mal, páčili sa mi a viem, že mi z nich nie je zle.
-------------------------------------------------------------------------------
1. ZARA - Tento parfém je pre mňa number 1. Najúžasnejšia vôňa akú poznám :)
-------------------------------------------------------------------------------
2. Playboy Play it lovely.. - Tento parfém používam už pár rokov a fakt ho stále zbožňujem :)
-------------------------------------------------------------------------------
3. Beyonce HEAT- Zo začiatku sa mi táto vôňa vôbec nepáčila. No teraz patrí medzi moje obľúbené :)
-------------------------------------------------------------------------------
4. BUENO sexy for woman - Úplne dokonalý parfém :3 Jediný, ktorý sa mi páči od LA RIVE. 
-------------------------------------------------------------------------------
5. Chupa Chups LoveTrap - Tak ako poslednú nemôžeme zabudnúť chupa chups, ktorú používam už od detstva a neskutočne sa mi stále páči :) 
-------------------------------------------------------------------------------

Tak to sú parfémy, ktoré používam a mám veeľmi rada :) Rozhodne si nezakladám na cene. Je jedno aká značka, aká cena ak na mne dlho vydrží a krásne vonia :) Pôvodne som chcela nafotiť svoje parfémy normálne foťákom ale lepšie by bolo za denného svetla a ku tomu mi aj nejako blbne pripájanie USB káblov do počítača. Tak to je odo mňa všetko pre dnešok. ByeBye! :)
La-Sissi*

12 komentárov:

  1. Ten Zara a Bueno vůbec neznám, až je někde "potkám", musím si je očichat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na zaru jsem koukala už několikrát, jen se bojím, že to hned vyprchá...

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parfémy jsou moje největší slabost, za mě z těch tvých určitě Beyonce a Playboy... A zajímala by mě ta Zara :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu:)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tú zaru by som rada ovoňala :) A od playboy sa mi najviac páči Play it rock :)
    Inak pekný blog, tak prajem veeľa čitateľov :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beyonce mi strašne pekne vonia a sama som mala oblubenu chupa chups modru (ktora uz nie je) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O tej Zare som ešte nepočula, ale mám strašnú chuť ju ovoňať, keď ju tak chváliš :-) Ja zas milujem vône od Bottega Veneta <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj :) Myslím, že určite majú aj malé vzorky a rozhodne Zara stojí za to :) Od nich som mala na sebe bohužiaľ iba raz jednu vôňu ale rozhodne niekedy skúsim :)

      Odstrániť
  7. 2 3 5 ty znám..zbytek ne..a pěkně voní :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechno jsou to moc příjemné vůničky. Mám sice ráda trošku "těžší" parfémy, ale tyhle tvé jsou jako stvořené pro letní radovánky. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa taktiež páčia také tie silnejšie parfémy, no bohužiaľ ma z nich bolí hlava :/

      Odstrániť
  9. Znám jen Playboy,voní krásně :))
    já mám voňavky od Adidasu a taky z Avonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. z podobných príjemných sviežich je aj ocean sun od gabriela sabatini, aj keď ju je ťažko zohnať, originálne parfumérie ju už žiaľ vôbec nemajú. ale je tu táto "náhrada" a myslím, že je skvelá http://www.parfumylacno.sk/parfumy-eshop/parfumy-fm-pre-zeny/damsky-parfum-fm-pure-271-nezamienajte-s-gabriela-sabatini-ocean-sun-detail

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)