LOVE PINK.

Ahoj ahoj :) Dnes to budú zase len také blbosti :/ Nemám čas ani chuť sa nejak babrať s blogom. Ked mám chuť tak čas veľmi nie takže pridávam len také hlúposti ako napríklad teraz. Inak dnes som bola so svojou vzdialenou rodinou a všetkými možnými ľuďmi na Rusínskom festivale. Zistila som, že som polovičná rusínka a že sa podobám na celú tú veľkú rusínsku familiu :D Zajtra snáď vyjde čas a pridám fotky z toho festivalu :)

No a ešte .. Práve som videla na facebooku túto fotku Victorias Secret ..LOVE PINK.. Dokonalé sú tie veci .. áách .. mať ich ♥ krása :3

Inak pridávam nejaké tie fotky z tohto týždňa .. fotené mobilom ;)
↓ (Fotky po kliknutí na "Viac informácií »") 



S novou košieľkou od kamarátky, ktorá mi je veľká :/ (na fotke to nevidno)

Cesta vlakom


na Ružíne
Srdiečko :))

Zatiaľ sa majte pekne :) Čoskoro bude aj NEW IN :)))

La-Sissi*


2 komentáre:

  1. Ahoj :) Na mojom blogu práve prebieha giveaway. Ak máš záujem budem veľmi rada keď sa zapojíš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To srdce zo stromu je krásne :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)