Ja a topánky na vysokom podpätku

Heloou :) Tak už podľa názvu zrejme tušíte, že článok bude o krásnych vysokých topánočkách, ktoré si ja s mojou výškou nemôžem dovoliť aby som veľmi nevyčnievala z davu :/

Väčšina dievčat túži po krásnych topánočkách na vyššom podpätku .. a ak ešte netúži tak bude túžiť :D Mne sa štekličky páčili už keď som mala 12 .. s vtedajšou výškou som si ich mohla dovoliť .. ale k tomu veku to proste nešlo. Mám výšku-174 cm. Nieje to nejak veeľmi veľa ale zas ani málo. A ku tomu .. dnešní chlapci sú takí nízki :/ Ak by som zobrala svoje lodičky čo mám doma tak by som mala nad 180 cm ... A to je už veľmi veľa. Vyzerala by som ako žirafa :D

No aj tak nikdy neprestane moja láska ku lodičkám a topánkam s vyšším podpätkom alebo s platformou :3







 No nie sú úžasné ? áááách ♥ Doma mám len jedné vyššie topánočky .. čisto čierne aj to ich málo kedy nosím :/ Ešte aj kamarátky a kamarátov mám nizkych :/
Raaz snáď prekusnem to, že som taká vysoká a budem nosiť štekle aj ked s nimi budem mať vyše 180cm :D Musí mi ešte trošku narásť sebavedomie a pôjde to :D
.
.
.
La-Sissi*


19 komentárov:

  1. Všechny boty jsou krásné :-)) miluju podpatky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O pár rokov ich budeš nosiť. Tým som si istá. Prijde sebavedomie, odídu komplexy. Viem o čom hovorím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ach topánky milujem! a čím vyššie tým väčšia láska. ;D podpätky nosím, mojou výhodou je možno to že som nízka, čiže aj keď si dám svoje milované 13 nie som vyššia od svojho chlapa. ;D ale poznám dievča čo je dosť vysoké tiež a nosí všelijaké výšky. :) čiže odhodiť starosti či budeš vyčnievať, pokiaľ sa ti páčia tak prečo nie? :) osobne si myslím že krásne topánky len sebavedomie zdvíhajú. ;D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti závidím :D Ako ked idem s kamarátkami tak si občas zoberem vyššie topánky ale keď idem von s kamarátom čo je taký vysoký ako ja .. tak by sa asi cítil dosť čudne keby som si zobrala podpätky a bola od neho o 10 cm vyššia :D

      Odstrániť
  4. Jsou holky, co maj 180 cm bez podpatků, takže to bych vůbec neřešila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno sú.. ale asi nemajú pri sebe ľudí čo majú len 170 cm a menej :D a aj ked majú .. oni nemôžu za to, že sú vysoké :D

      Odstrániť
  5. Jak já ti rozumím! Vysoké podpatky jsou sexy a pro mě tak trochu i nutnost (163 cm) ;-)).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jejda, k čemu ti velké podpatky? Já jsem o 15 cm menší, to já bych je potřebovala :D
    Teď jsem si jedny pořídila, ale uvidím, jak to bude nositelné. Mám hodně špatně tvarovanou patu a žádná bota mi na ni nedrží, vše musím mít přepáskované.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuha.. Tak to by som nechcela.. A načo mi podpätky ? Lebo ich milujem .. lebo sa mi to páči .. lebo sú proste úžasne :))

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Ináč ty si z KE ? :D No to ma podrž !!! Ja som tiež :3

      Odstrániť
    2. A odkiaľ si ty konkrétne ? :D

      Odstrániť
  8. as always, another lovely post and those shoes are gorgeous!

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám kamarátku,ktorá má 181cm a nosí podpätky:D:) Tiež hovorí, že vždy keď si ich dáva sa cíti ako "žirafa",ale vraj je to len sila zvyku tak pod do toho:) Vysoké baby sú pekné a malý chlapci majú smolu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vypadají naprosto parádně a luxusně! Ale já na nich neumím chodit.. Vůbec! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja tiež miluje podpatky :33 Pozri moj blog http://maccarolinee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. These shoes are wicked!! wow! But I wouldn't be able to walk in such high heels..damn :D

    Cheers
    xxx
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)