I wanna be in Italy

Tak stráášne chcem isť naspäť do Talianska :( Taliansko sa stalo mojou srdcovkou už pred 4 rokmi. Som tam každý rok pretože bez Talianska to proste nejde. Tento rok tam ale bolo najlepšie ako sa len dalo a tak mám 100 chutí zobrať sa .. sadnúť na bicykel a ísť na ňom až do Lignana. Ale koniec fantazírovaniu. Kedže som sľúbila, že pridám nejaké fotky z Talianska tak ich aj pridám :) Veľmi sa ospravedlňujem, že s takým opozdením ale cez leto mi nejak nevychádza čas na blog :/

↑ Spali sme pár nocí na balkóne - nebola klíma na izbe - :D

Tak to je vše :) Ešte dnes alebo zajtra sa pokúsim pridať nejaký článok :) Dúfam, že bude čas. Inak veeeľmi pekne ďakujem za návštevnosť a komentáre, ktoré mi zanechávate :))


1 komentár:

  1. love your pictures! I nominated you for the Liebster award. love your posts, you can find the details of the liebster on my tuesday post below. hope you will answer and post the questions. keep up the great posts

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)