Ahoj alebo skôr Ciao ? :)

Ciao bellas! :) Zajtra odchádzam do Talianska takže tu pravdepodobne nebudem celý týždeň nič pridávať. Neskutočne sa teším :3 Idem tam so školou .. bez rodičov :) Konečne voľnosť. Väčšina ľudí si predstavuje pojem so školou ako školský výlet kde sa chodí po pamiatkach. Ale to je omyl! My ideme len tak ku moru akoby dovolenka akurát miesto rodičov kamaráti a taký menší dozor učiteľka ;) Idem konkrétne do Lignana (Lignano Sabbiadoro) Bola som tam už 3-krát ale išla by som tam ešte 100-krát :3
A ospravedlňujem sa, že som včera nič nepridala ale nejak nebol čas.

A tak môžem jemne zhrnúť včerajší deň = skvelý :3 
Kedže idem do Talianska išla som s rodičmi nakúpiť ešte nejaké veci a už aj jedlo na cestu. Prišla som domov a bola som taka vyčerpaná z tých horúčav čo sú vonku, že som si ani neuvedomila koľko je hodín a že o pol 7 mám byť na stanici. ... Inak počuli ste už o vložkách od číňana ? (myslím hygienické menštruačné vložky :D) Moje zlatinko mi totiž včera povedalo, že také nekvalitné vložky bez krídelok predávajú u číňana :D




 Lignano Sabbiadoro




1 komentár:

Thank you for all visits and coments :)