Outfit 01 - Red lips and strips

Čaukýý :) Táto fotka je už síce trošku strašia, je dosť nekvalitná a o zrkadlo :/ No je to prvý outfit a nebolo keby urobiť nejaký lepší. Dúfam, že čoskoro tu pridám nejaké oveľa kvalitnejšie fotky a oveľa lepšie outfity. Zatiaľ posielam tento :)

Sukňa- Takko
Tričko- H&M
Náušnice- Tally Weijl
Opasok- Takko
Retiazku som dostala ako darček ;)




Ospravedlňujem sa za fotku o zrkadlo .. najbližšie bude normálna :D
.
.
.

3 komentáre:

  1. Ahoj :) Super outfit.. pozerám že máš tiež nový blog ako aj ja, tak nech sa ti darí!:) Ak by si mala chuť a čas, ozvi sa mi na mail irresistiblew@gmail.com .. Myslím, že si ako začínajúce blogerky máme čo povedať a taktiež by som ti chcela odporučiť jeden článok, ktorý ti podla mna pomôže dosť. :) teda aspoň mne pomohol.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na e-mail sa mi ti písať nechce .. ale Ak myslíš článok z blogu msl3nik.blogspot.sk tak som ho čítala :)

      Odstrániť
  2. uzasna sukna!

    Dnes tip na super kvalitny a lacny krem na tvar:) http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)