Mascara by Maybeline New York - the Rocket volum express

Ako len začať. Túto špirálu som vôbec nemala v pláne kupovať, väčšinou ostávam pri overených špirálach. Na túto špirálu ma presvedčila predavačka v istej drogérii a kedže už mi pred 2 rokmi takto predavačka poradila a veľmi dobre tak som sa rozhodla si ju kúpiť. Už ako som si ju dávala na oči vedela som, že som urobila chybu. Jedným slovom je úplne hrozná !

Špirála ma veľmi pekný design, tvar typický pre Maybeline New York no však to sú asi jediné pozitíva tejto špirály. 


Už len keď sa pozriem na kefku je to niečo iné ako používam bežne. Skôr preferujem veľké husté kefky s normálnymi štetinkami. Táto ma špecifický tvar ale ku podivu to vôbec nieje negatívum tejto špirály. 


Hlavne negatívum je jej štruktúra.
- Veľmi riedka takže sa s ňou veľmi nedajú predlžovať mihalnice.
- Veľmi dlho schne na očiach
- Aby ste mohli dávať viac vrstiev musíte počkať kým trošku už zaschne
- Veľmi zlepuje mihalnice 
- Štípu z nej oči a doslova bolia mihalnice .. je taká ťažká na očiach


Veľa špirál viete rukou "ztrúsiť" a dať dole z mihalníc aj bez pomoci vody. Na iné potrebujete vodu aby sa špirála rozmočila a išla dole. Pri tejto špirále mám taký pocit, že nepomáha vôbec nič.

Vodou som si šuchála mihalnice už som ich doslova ťahala .. Nakoniec zíde dole ale špirála sa nerozmočí .. resp. rozmočí ale veľmi málo.
Z mihalníc sa vám proste tie kúsky špirály odlamujú (také jemne rozmočené) ..........Bola som neskutočne naštvaná .. pretože som si pri tom vytrhla niekoľko mihalníc.

Takto vyzerá na oku. Takmer vôbec nepredlžuje mihalnice. Iné špirály mi ich predĺžia oveľa viac.

.........
Konečné hodnotenie tejto špirály ? .. Už nikdy viac! Túto špirálu som mala posledný krát a rozhodne ju nikomu neodporúčam. Možno sa nájde zopár ľudí, ktorým vyhovuje. No u mňa úplne zlyhala. Asi prvý krát od Maybeline New York.

La-Sissi*

3 komentáre:

  1. Přijde mi, že řasy pěkně zvýrazní. Je to hezká černá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by ma prekvapilo keby to nebola pekná čierna kedže je to Maybeline. Každá maybeline pekne zvýrazní.

      Odstrániť
  2. Na tvojom oku vyzerá dobre. Na mojom to bola hrôza. Najhoršia špirála ever.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)